BNP Paribas: w Booksy zarezerwujesz wizytę w banku!

  • 21 Maj 2020
  • 2 min. czytania
  • Komentarze(0)
BNP Paribas rozpoczął współpracę z portalem rezerwacyjnym Booksy, który do tej pory kojarzył się z usługami kosmetycznymi czy fryzjerskimi. Klienci nie muszą już czekać w kolejce w oddziale, żeby skorzystać z pomocy eksperta. Takiego rozwiązania nie było jeszcze w polskiej bankowości.
BNP Paribas: w Booksy zarezerwujesz wizytę w banku!

Rezerwacja spotkania w banku w Booksy 

Do tej pory klient czekał na swoją kolej. Teraz doradca będzie czekał na klienta. Od 20 maja można umówić się na spotkanie w sprawie produktów inwestycyjnym lub hipotecznych w jednym ze stu oddziałów BNP Paribas. Wystarczy zarejestrować się na portalu Booksy lub w aplikacji mobilnej z App Store lub Google Play. Jest też możliwość zalogowania się do nich za pomocą Facebooka, dzięki czemu nie traci się czasu na rejestrację. Nie trzeba być klientem banku.

Jeśli rozwiązanie będzie cieszyło się popularnością, to BNP Paribas rozszerzy współpracę poprzez zaproponowanie nowych tematów rezerwowanych spotkań, szerszy wachlarz specjalistów oraz objęcie usługą pozostałych oddziałów.

Sprawdź, jak działają banki w czasie pandemii >>

Umawianie spotkań jest szczególnie wygodne w czasie pandemii. Nie trzeba narażać się na zarażenie w grupie oczekujących. Poza tym jest to duża oszczędność czasu i komfort. Proces wymaga tylko kilku kliknięć. Wystarczy wybrać oddział w swoim mieście, datę oraz godzinę, a następnie temat spotkania z krótkiej listy (pożyczka hipoteczna/kredyt hipoteczny, inwestycje, oszczędności i konta). Potwierdzenie jest wysłane drogą mailową, a w przeddzień pojawia się przypomnienie.

Z Booksy korzysta ponad 7 mln użytkowników w wielu krajach. Startup jest na dobrej drodze, by stać się jednorożcem, czyli osiągnąć wartość ponad miliarda dolarów, co nie udało się jak na razie żadnej polskiej firmie. BNP Paribas jest pierwszą instytucją finansową, która skorzystała z możliwości tego systemu rezerwacji. Współpraca jest efektem analizy potrzeb klientów i wpisuje się w strategię digitalizacji i rozwoju usług zdalnych.

Nowe udogodnienia dla klientów BNP Paribas >>

Nowości dla klientów biznesowych w BNP Paribas

BNP Paribas podjął także współpracę z firmą Comarch, która wdroży i utrzyma nowy działający w chmurze system dla klientów korporacyjnych z możliwością przetwarzania ogromnych ilości danych i wieloma funkcjami samoobsługowymi. Część funkcji będzie działała jeszcze w tym roku, a całość zostanie zaprezentowana w 2021 r.

Klienci firmowi mogą również skorzystać z podpisów elektronicznych i kwalifikowanych podpisów elektronicznych Autenti. Dzięki temu więcej operacji będzie można przeprowadzić zdalnie. Autoryzacja dokumentów i umów przez podpisy elektroniczne oszczędzi dużo czasu i pieniędzy, szczególnie firmom, które mają międzynarodowych kontrahentów.

Pamiętaj, że #Lepiejzdomu załatwiać takie sprawy >>

Dodano:
21 Maj 2020

0 Komentarze

Wpisz komentarz (od 5 do 5000 znaków)

Dziękujemy!

Twój komentarz został dodany. Po akceptacji, zostanie wyświetlony na stronie.

Podobne artykuły