Nowa metoda płatności mobilnych w Żabce: Żappka Pay

  • 23 Cze 2020
  • 2 min. czytania
  • Komentarze(0)
Sieć popularnych sklepów Żabka wprowadziła nowy sposób płacenia bezgotówkowego. Przez ostatnie tygodnie ograniczona grupa klientów mogła testować takie rozwiązanie, a obecnie jest ono już dostępne dla wszystkich.
Nowa metoda płatności mobilnych w Żabce: Żappka Pay

Jak korzystać z Żappka Pay?

Najpierw należy zainstalować aplikację mobilną Żappka ze sklepu Google Play lub Apple Store i potwierdzić swój numer telefonu, a następnie dodać swoją kartę płatniczą przez aparat lub zbliżeniowo przez NFC. Dostęp do karty można zabezpieczyć PIN-em, skanem twarzy lub odciskiem palca. Aplikacja przeprowadzi użytkownika przez cały proces. Testy Żappka Pay zaczęły się w drugiej połowie maja i dotyczyły pięciu sklepów w Warszawie i Poznaniu. Brało w nich udział kilkadziesiąt osób.

Za zakupy klient otrzymuje żappsy, które może wykorzystać na różne nagrody. Wystarczy, że zeskanuje kody kreskowe przez aplikację. 1 zł to 4 żappsy.  Za samą instalację klient otrzymuje 150 żappsów. Klasyczny hot-dog to koszt 600 żappsów, kawa 750 żappsów, a baton 400 żappsów. Walutę tę można również wykorzystać na akcje charytatywne.

Przy kasie należy powiedzieć, że płaci się przez Żappka Pay. W aplikacji pojawi się płatność do potwierdzenia. Po zaakceptowaniu na koncie pojawią się żappsy za zakupy. Warto tutaj dodać, że nie ma konieczności płacenia kartą. Jeśli klient zapłaci gotówką, wciąż może uzyskać żappsy w aplikacji. Jeszcze jedną motywacją do pobrania Żappki jest dostęp do różnych promocji z uwzględnieniem najbliższych lokali. Wygodnym rozwiązaniem jest zamówienie produktów przez aplikację i odebranie w sklepie. Ta opcja dotyczy jednak tylko niektórych miast.

Żabka laureatem konkursu Retailer of the Year 2019

Żabka wciąż testuje nowe rozwiązania, które mają ułatwić klientom kupowanie i zachęcić ich do częstszych powrotów. Sieć docenili także dostawcy, czego efektem była wręczona Żabce 19 czerwca nagroda dla sklepów małego formatu. W innych kategoriach brane są pod uwagę sieci handlowe, sieci multiformatowe, supermarkety, dyskonty, hurtownicy oraz dystrybutorzy. Jak przyznaje Adam Manikowski, wiceprezes ds. operacyjnych Żabka Polska, w centrum uwagi pozostaje klient, ale ważni są też franczyzobiorcy, których w sieci jest już 4,7 tys. Zwraca też uwagę na dużą aktywność sieci nawet w warunkach pandemicznych, co stanowi o stabilności marki. Nie bez znaczenia jest wykorzystywanie nowych technologii, które pozwalają na szybsze i bardziej komfortowe zakupy, a także program lojalnościowy i oferta promocyjna.

Dodano:
23 Cze 2020

0 Komentarze

Wpisz komentarz (od 5 do 5000 znaków)

Dziękujemy!

Twój komentarz został dodany. Po akceptacji, zostanie wyświetlony na stronie.

Podobne artykuły