Przerwa w dostępie do usług Alior Banku i T-Mobile Usług Bankowych w dniach 28-29 listopada

  • 19 Lis 2020
  • 2 min. czytania
  • Komentarze(0)
Alior Bank przejmuje T-Mobile Usługi Bankowe, a w ostatni weekend listopada będzie miało miejsce przeniesienie wszystkich dotychczasowych produktów z systemu tego drugiego do pierwszego. Jeśli jesteś klientem, sprawdź, czego się spodziewać.
Przerwa w dostępie do usług Alior Banku i T-Mobile Usług Bankowych w dniach 28-29 listopada

Ile potrwa przerwa w Alior Banku i T-Mobile Usług Bankowych?

Przerwa w dostępie do bankowości Alior Banku i T-Mobile Usług Bankowych potrwa od 28 listopada o godz. 23.00 do 29 listopada o godz. 19. Ograniczenia obejmą więc dni weekendowe. W tym czasie nie będzie można skorzystać z systemów i większości usług. Efektem działań prowadzonych przez Alior Bank i T-Mobile Usługi Bankowe jest ujednolicenie obsługi i wachlarza oferowanych produktów. Po integracji klienci tego ostatniego będą oni mogli korzystać z pełnej gamy produktów Aliora, a otwarte już konta osobiste czy aktywne karty zostaną przeniesione do jego systemu.

Płatności kartą, wpłaty i wypłaty

W czasie przerwy w dostępie będzie możliwe płacenie kartami oraz wpłacanie i wypłacanie gotówki zarówno dla klientów Alior Banku, jak i T-Mobile Usług Bankowych. Kupowanie będzie możliwe stacjonarnie i online. Jedyne ograniczenie w tym zakresie to tymczasowy brak opcji sprawdzenia salda w bankomacie.

Niedostępne usługi

Bankowość elektroniczna, a więc serwisy transakcyjne i aplikacje będą wyłączone. Nie będzie więc można wejść na konto, zrobić przelewu, wykonać jakiejś operacji na rachunku, skorzystać z Kantoru Walutowego, usługi BiznessPro czy Alior Giełdy. 29 listopada po godz. 19 wszystkie usługi będą ponownie dostępne.

Jak się przygotować na przerwę techniczną?

Jeśli są planowane ważne przelewy, to należy je zlecić przed przerwą lub po niej. Standardowe transakcje na ogół nie są przetwarzane w weekendy, chyba że w ramach jednego banku. Warto jednak wziąć pod uwagę tymczasową niedostępność takiej opcji. Usługa „Płacę z T-Mobile Usługi Bankowe” i „Płacę z Alior Bankiem” będzie w czasie przerwy nieaktywna.

Klienci T-Mobile Usług Bankowych powinni zapoznać się z instrukcją logowania do bankowości elektronicznej Alior Banku, z której będą korzystać po udanej integracji. Znaleźć ją można w systemie T-Mobile na pulpicie. Od ostatniej niedzieli listopada system ten przestanie działać. Po zalogowaniu w Alior Online lub Alior Online klient otrzyma starą historię operacji, zlecenia stałe, używane szablony płatności, polecenia zapłaty, odroczone przelewy, limity, kody PIN i statusy kart płatniczych, wyciągi, historię wiadomości, a także powiadomienia o zdarzeniach na rachunkach.

Po integracji klienci T-Mobile Usług Bankowych będą mogli korzystać z infolinii pod nr 19 502, a od poniedziałku 30 listopada otworzą się dla nich drzwi ponad siedmiuset placówek Alior Banku w całej Polsce.

Dodano:
19 Lis 2020

0 Komentarze

Wpisz komentarz (od 5 do 5000 znaków)

Dziękujemy!

Twój komentarz został dodany. Po akceptacji, zostanie wyświetlony na stronie.

Podobne artykuły