Ubezpieczenie na wypadek zarażenia COVID-19 dla przedsiębiorców

  • 02 Mar 2021 | 00:00
  • 2 min. czytania
  • Komentarze(0)
Znany z produktów leasingowych Santander Consumer Multirent proponuje swoim klientom ubezpieczenie na wypadek zachorowania na COVID-19. Ochrona jest dostępna w ramach oferty Assistance. Zainteresowani mają do wyboru cztery warianty ubezpieczenia.
Ubezpieczenie na wypadek zarażenia COVID-19 dla przedsiębiorców

Z tego artykułu dowiesz się:

Ubezpieczenie od COVID-19

Choć rośnie liczba zaszczepionych na koronawirusa, ryzyko zarażenia wciąż jest wysokie. Konieczność kwarantanny byłaby wyjątkowo problematyczna dla przedsiębiorcy – także ze względów zawodowych. Nie każda firma przetrwa bez odpowiedniego nadzoru. Odpowiedzią na potrzeby osób prowadzących działalność gospodarczą jest pakiet świadczeń dostępnych w razie zachorowania na COVID-19. Jest to efekt współpracy Santander Consumer Multirentu z Europ Assistance S.A. Ubezpieczenie stanowi część oferty Assistance, która zapewnia klientowi pierwszą pomoc, gdy dojdzie do szkody czy awarii pojazdu. Z rozszerzenia mogą skorzystać przedsiębiorcy, którzy otrzymali finansowanie udzielone przez Santander Consumer Multirent.

Cztery warianty ubezpieczenia

Pakiet ubezpieczenia Assistance + COVID-19 występuje w czterech wariantach:

  • Assistance Standard,
  • Assistance Silver,
  • Assistance GOLD CFM,
  • Assistance VIP Exclusive.

Trzy pierwsze zawierają:

  • odszkodowanie za pobyt w szpitalu 100 zł/dzień w przypadku hospitalizacji (przy pobycie, który trwał co najmniej siedem kolejnych dni; wypłata przysługuje na maks. dziesięć dni);
  • jednorazową wypłatę w wysokości 2000 zł z tytułu pobytu na OIOM (nie kumuluje się z dzienną wypłatą w przypadku hospitalizacji);
  • opiekę poszpitalną (obowiązuje przez czternaście dni po co najmniej siedmiodniowym pobycie w szpitalu z powodu COVID-19) – transport medyczny dwa razy, zakupy z dostawą do domu czternaście razy, opiekę nad dziećmi lub osobami starszymi przez cztery dni, zdalne konsultacje medyczne bez limitu, telekonsultacje psychologiczne bez limitu.

WAŻNE: Ubezpieczenie samochodu, a koszty podatkowe >>

Pakiet VIP Exclusive zawiera:

  • pomoc profilaktyczną dla wszystkich – nielimitowany dostęp do dedykowanej infolinii, rozpoznanie objawów COVID-19, zdalne konsultacje medyczne cztery razy, telekonsultacje psychologiczne cztery razy;
  • pomoc w czasie kwarantanny dla zarażonych – telewsparcie bez limitu, zdalne konsultacje medyczne i psychologiczne po cztery razy, zakupy z dostawą do domu czternaście razy, zdalne wsparcie IT trzy razy;
  • odszkodowanie za pobyt w szpitalu 300 zł/dzień;
  • jednorazową wypłatę świadczenia w wysokości 6000 zł, jeśli ubezpieczony trafił na OIOM;
  • opiekę po leczeniu – transport medyczny dwa razy, zakupy z dostawą do domu czternaście razy, opiekę nad dziećmi lub osobami starszymi przez cztery dni, zdalne konsultacje medyczne oraz telekonsultacje psychologiczne bez limitu.

Data publikacji:
02 Mar 2021

0 Komentarze

Wpisz komentarz (od 5 do 5000 znaków)

Dziękujemy!

Twój komentarz został dodany. Po akceptacji, zostanie wyświetlony na stronie.

Podobne artykuły