Ubezpieczenie od COVID-19
Choć rośnie liczba zaszczepionych na koronawirusa, ryzyko zarażenia wciąż jest wysokie. Konieczność kwarantanny byłaby wyjątkowo problematyczna dla przedsiębiorcy – także ze względów zawodowych. Nie każda firma przetrwa bez odpowiedniego nadzoru. Odpowiedzią na potrzeby osób prowadzących działalność gospodarczą jest pakiet świadczeń dostępnych w razie zachorowania na COVID-19. Jest to efekt współpracy Santander Consumer Multirentu z Europ Assistance S.A. Ubezpieczenie stanowi część oferty Assistance, która zapewnia klientowi pierwszą pomoc, gdy dojdzie do szkody czy awarii pojazdu. Z rozszerzenia mogą skorzystać przedsiębiorcy, którzy otrzymali finansowanie udzielone przez Santander Consumer Multirent.
Cztery warianty ubezpieczenia
Pakiet ubezpieczenia Assistance + COVID-19 występuje w czterech wariantach:
- Assistance Standard,
- Assistance Silver,
- Assistance GOLD CFM,
- Assistance VIP Exclusive.
Trzy pierwsze zawierają:
- odszkodowanie za pobyt w szpitalu 100 zł/dzień w przypadku hospitalizacji (przy pobycie, który trwał co najmniej siedem kolejnych dni; wypłata przysługuje na maks. dziesięć dni);
- jednorazową wypłatę w wysokości 2000 zł z tytułu pobytu na OIOM (nie kumuluje się z dzienną wypłatą w przypadku hospitalizacji);
- opiekę poszpitalną (obowiązuje przez czternaście dni po co najmniej siedmiodniowym pobycie w szpitalu z powodu COVID-19) – transport medyczny dwa razy, zakupy z dostawą do domu czternaście razy, opiekę nad dziećmi lub osobami starszymi przez cztery dni, zdalne konsultacje medyczne bez limitu, telekonsultacje psychologiczne bez limitu.
WAŻNE: Ubezpieczenie samochodu, a koszty podatkowe >>
Pakiet VIP Exclusive zawiera:
- pomoc profilaktyczną dla wszystkich – nielimitowany dostęp do dedykowanej infolinii, rozpoznanie objawów COVID-19, zdalne konsultacje medyczne cztery razy, telekonsultacje psychologiczne cztery razy;
- pomoc w czasie kwarantanny dla zarażonych – telewsparcie bez limitu, zdalne konsultacje medyczne i psychologiczne po cztery razy, zakupy z dostawą do domu czternaście razy, zdalne wsparcie IT trzy razy;
- odszkodowanie za pobyt w szpitalu 300 zł/dzień;
- jednorazową wypłatę świadczenia w wysokości 6000 zł, jeśli ubezpieczony trafił na OIOM;
- opiekę po leczeniu – transport medyczny dwa razy, zakupy z dostawą do domu czternaście razy, opiekę nad dziećmi lub osobami starszymi przez cztery dni, zdalne konsultacje medyczne oraz telekonsultacje psychologiczne bez limitu.
0 Komentarze