Doradca finansowy online? Możesz go mieć w PKO BP!

  • 09 Gru 2021 | 00:00
  • 5 min. czytania
  • Komentarze(2)
Według badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia średni czas oczekiwania na połączenie na bankowej infolinii to 38 sekund. Ale to tylko statystyka i niech pierwszy rzuci kamieniem ten, kto nie odłożył słuchawki po 10 minutach melodii w tle. PKO BP wyszedł naprzeciw swoim klientom i daje możliwość wygodnego zapisania się przez internet na konsultację z doradcą online. Bez konieczności oczekiwania na infolinii można umówić się na wideorozmowę, połączenie telefoniczne albo spotkanie w oddziale.
Doradca finansowy online? Możesz go mieć w PKO BP!

Z tego artykułu dowiesz się:

Partnerem publikacji jest PKO Bank Polski.

Czas to pieniądz wiemy nie od dziś. Czas jednak, żebyśmy przestali być tylko petentem w banku, a zaczęli być równorzędnym partnerem do rozmów. Dowodem na wzajemny szacunek w takich relacjach jest możliwość umówienia się na spotkanie, którego termin będzie dostosowany do planu dnia obu stron i da przestrzeń na spokojną rozmowę, zadawanie pytań i wyjaśnianie wątpliwości – bez pospieszania, bo kolejny klient czeka już w kolejce.

Konsultacje online to odpowiedź na pandemiczne doświadczenia klientów

Pandemia, mimo wielu tragicznych skutków, które przyniosła, pokazała, że wreszcie da się wiele spraw załatwiać przez internet, a klienci zaczęli tego jeszcze bardziej potrzebować. Jak pokazuje raport Digital Consumer Trends 2021, częściej niż przed pandemią:

  • korzystali z bankowości internetowej (40%),
  • robili zakupy przez internet (36%),
  • odbywali wizyty telemedyczne (16%).

Na tak zmieniające się potrzeby konsumentów muszą reagować banki, które zmotywowane doświadczeniami z cyklicznych lockdownów, umożliwiły wygodne korzystanie z bankowych usług bez konieczności wychodzenia z domu.

Dobrym przykładem wprowadzenia takich praktyk jest PKO Bank Polski, który szanuje czas klientów i daje im możliwość internetowego umówienia spotkania z bankowym doradcą. W zależności od tego, co będzie dla Ciebie najwygodniejsze, konsultacja może odbyć się w formie wideokonferencji, rozmowy telefonicznej albo wizyty w konkretnym oddziale banku.

Dzięki temu nie tracisz czasu na oczekiwanie na infolinii albo w placówce. Możesz dostosować termin konsultacji i w komfortowych warunkach dopytać o ofertę banku, ocenić swoje szanse na uzyskanie finansowania z doradcą kredytowym czy złożyć wniosek o udzielenie kredytu, uzyskać pomoc w założeniu konta osobistego, produktu oszczędnościowego czy zawarcie umowy ubezpieczenia. Z takiej pomocy mogą skorzystać zarówno klienci indywidualni, jak i firmowi. Ta usługa jest skierowana do osób, które są klientami banku, ale też tych, którzy nie są, ale chcieliby zapoznać się z ofertą produktową.

Internetowy doradca finansowy na Twoje zawołanie

Dla Ciebie możliwość umówienia się na spotkanie z pracownikiem banku to wygoda, bo datę i godzinę rozmowy możesz dostosować do swoich godzin pracy, obowiązków związanych z dziećmi czy innych aktywności. Przy rezerwacji terminu wybierasz, w jakiej formie ma się odbyć spotkanie oraz jakiego produktu ma dotyczyć. Dzięki temu wideorozmowę, połączenie telefoniczne czy osobistą konsultację odbędziesz ze specjalistą w danym obszarze, co da Ci pewność, że otrzymasz rzetelną poradę.

Pamiętaj, że to nie jest wirtualny doradca. Bank dba o to, żeby po drugiej stronie był po prostu pracownik oddziału banku. A świadczone przez niego usługi doradztwa finansowego online były na takim samym poziomie, jak gdybyście rozmawiali twarzą w twarz, tylko z wykorzystaniem najbardziej dogodnej dla Ciebie formy.

Doradca kredytowy online – jak to działa w PKO BP?

Wchodzisz na dedykowaną stronę do umawiania spotkań w serwisie PKO BP.

Wybierasz, czy jesteś klientem indywidualnym czy firmowym oraz temat spotkania.

Do wyboru dla klientów indywidualnych są: konta i limity, pożyczki, kredyty hipoteczne, karty, ubezpieczenie auta, ubezpieczenie do kredytu hipotecznego, pozostałe ubezpieczenia, oszczędności i inwestycje i inne. Natomiast klienci firmowi mogą zaznaczyć temat spośród następujących: konta, kredyty, leasing i faktoring, karty, produkty skarbowe i inne.

pko bp wideorozmowa

Następnie decydujesz, w jakiej formie ma się odbyć rozmowa:

  • jeżeli wybierzesz oddział, to wyświetli się mapa placówek i musisz zaznaczyć, gdzie chcesz się umówić oraz jakie terminy są dostępne.

pko bp wideorozmowa

  • gdy wolisz rozmawiać przez telefon albo z użyciem wideo, to wystarczy wybrać preferowaną datę i godzinę. Konieczne jest także wskazanie oddziału, gdyby podczas rozmowy okazało się, że trzeba osobiście odwiedzić placówkę.

pko bp wideorozmowa

W większości przypadków możesz umówić się już na następny dzień roboczy. Jednak jeśli zależy Ci na czasie, to warto zdecydować się na wideorozmowę z doradcą bez wskazywania terminu. Wtedy odpowiedni specjalista zadzwoni do Ciebie w pierwszym możliwym momencie

Potem trzeba uzupełnić swoje dane kontaktowe. Jest tutaj również dostępne pole, aby wpisać wiadomość do doradcy. Jeśli masz konkretne pytania, to naprawdę opłaca się je w tym miejscu zawrzeć. Dzięki temu pracownik lepiej przygotuje się do Waszej rozmowy i odpowie na nurtujące Cię wątpliwości.

pko bp wideorozmowa

Teraz pozostaje już tylko wyrazić zgodę na kontakt, wpisać weryfikacyjny kod SMS i wysłać wniosek. Na swój adres mailowy i telefon dostaniesz potwierdzenie ze szczegółami wizyty. Jeżeli wybierzesz oddział, to trzeba się do niego wybrać na umówioną godzinę, jeśli połączenie telefoniczne, to pozostanie oczekiwać na połączenie, natomiast gdy wideorozmowę, to bezpośrednio przed spotkaniem, otrzymasz link, który należy otworzyć i za jego pomocą połączyć się z doradcą.

Aby wziąć udział w konsultacji online, wystarczy Ci tylko telefon albo komputer z dostępem do internetu, a porozmawiać z doradcą możesz właściwie z każdego miejsca na świecie, tam gdzie Ci wygodnie. Pamiętaj tylko, aby znaleźć spokojną przestrzeń, w ramach której będziesz mógł się podzielić szczegółami swojej sytuacji finansowej.

W tej usłudze ważne jest to, że bank dostosowuje się do Ciebie. Jeżeli wolisz oszczędzać czas i wszystko załatwić zdalnie, możesz zdecydować się na telefon lub wideorozmowę. Gdy ważny jest dla Ciebie kontakt z drugim człowiekiem twarzą w twarz, to również wideorozmowa jest idealnym rozwiązaniem, za pośrednictwem tego kanału  możesz odbyć spotkanie, ale bez oczekiwania w kolejce w oddziale.

Jeśli podobnie jak 73% respondentów we wcześniej cytowanym raporcie Digital Consumer Trends 2021 masz świadomość, że wchodząc w interakcje w internecie, Twoje dane są wykorzystywane i może Cię to powstrzymywać przed przeprowadzeniem rozmowy online, to musimy Cię uspokoić.

Rozmowy zdalne są szyfrowane, a cała usługa powstała we współpracy z Operatorem Chmury Krajowej, więc nie musisz się obawiać wycieku swoich danych osobowych czy finansowych.

Warto korzystać z ułatwień, które przygotowały dla klientów banki, a gdy można zaoszczędzić czas i jednocześnie otrzymać darmową, profesjonalną poradę finansową, to nie ma powodu, by z tego nie skorzystać.

Partnerem publikacji jest PKO Bank Polski.

Data publikacji:
09 Gru 2021

2 Komentarze

Wpisz komentarz (od 5 do 5000 znaków)

Dziękujemy!

Twój komentarz został dodany. Po akceptacji, zostanie wyświetlony na stronie.

  • Jan Ekspert 17 stycznia 2022
    a jak można zamknąć konto pomocnicze przez internet i zapisać wniosek w pdf a później go wysłać
    Serafin Anna Ekspert 18 stycznia 2022
    Jan, aby uzyskać odpowiedź na takie pytanie, najlepiej skonsultować się z bankiem.
  • abc Ekspert 17 stycznia 2022
    a nie można po prostu zwiększyć ilości konsultantów, nie nadawania reklam, oraz połączenie z konsultantem po góra dwóch krokach, a nie po przebiciu się przez kilkanaście "wciśnij jeden, dwa, albo trzy"
    Serafin Anna Ekspert 18 stycznia 2022
    Cześć, właśnie dlatego warto skorzystać z usługi umawiania spotkań online. Wtedy nie trzeba czekać w kolejce na połączenie.

Podobne artykuły