17 kwietnia Bank Pekao udostępnił nową stronę do logowania w serwisie transakcyjnym oraz wygodne funkcje, które ułatwią: zakładanie nowego konta osobistego (w tym konta walutowego z kartą płatniczą), zamówienie dodatkowej karty do konta, wykonanie przelewu do urzędu skarbowego na Indywidualny Rachunek Podatkowy oraz zlecenie natychmiastowego przelewu dzięki usłudze Express Elixir. Oprócz tego będzie można uruchomić profil klienta biznesowego i w łatwy sposób przełączać konto indywidualne i firmowe.
Przydatną funkcją jest możliwość odblokowania dostępu do Pekao24 w samym serwisie. Jeśli kilkukrotnie wpisało się niepoprawne dane logowania, można odzyskać hasło w sposób zdalny bez konieczności kontaktu z konsultantem przez infolinię czy wizyty w banku, co jest szczególnie istotne w czasie epidemii. Nowe oblicze Pekao24 jest nowoczesne i intuicyjne, a jego zadaniem jest zachęcenie klientów do pozostania w domach. Jeśli ktoś jednak woli starszą wersję systemu, to wciąż może się do niego logować – wystarczy kliknąć w baner.
Udogodnienia dla firm w PKO BP
PKO BP wprowadził rozwiązania antykryzysowe dla przedsiębiorców, które promuje hasztagiem #WspieramyPolskieFirmy. Wśród proponowanych udogodnień są m.in.:
- zniesienie realizacji przelewu do ZUS-u do końca czerwca bieżącego roku jako warunku koniecznego do zwolnienia z opłaty za PKO Konto Firmowe (w związku z wprowadzoną przez rząd ulgą, polegającą na możliwości odroczenia terminu płatności składek i należności do ZUS-u na trzy miesiące);
- kredyt z gwarancją BGK (pod warunkiem braku zaległości we wpłatach do ZUS-u i US w dniu 1.02.2020) – bez prowizji za pierwszy rok, gwarancja do 80 proc. (wcześniej 60 proc.) wartości kredytu, wydłużony okres gwarancji z 27 do 39 miesięcy, zabezpieczenie dotyczy kredytów obrotowych i inwestycyjnych, a także pożyczek na finansowanie bieżącej działalności;
- obniżenie opłaty za wpłatę gotówkową zamkniętą do 0,2 proc. i minimum 10 zł (wcześniej min. 20 zł);
- możliwość zdalnego podpisywania umów z kontrahentami i klientami przez usługę Autenti – dwa miesiące bezpłatnie (do 10 dokumentów miesięcznie);
- możliwość wykupienia przez użytkowników iPKO lub Inteligo za pomocą usługi eTożsamość podpisu kwalifikowanego w Krajowej Izbie Rozliczeniowej (chmura mSzafir) – rozwiązanie dostępne jest za darmo do końca kwietnia;
- bezpłatna przez trzy miesiące usługa eKsięgowości, która pozwala na wystawianie faktur online;
- bezpłatny przez trzy miesiące zintegrowany ze wszystkimi największymi systemami płatności oraz firmami przewozowymi i kurierskimi e-Sklep dla osób, które chcą sprzedawać w sieci.
2 Komentarze