Aplikacja goodie – ile zaoszczędziłem i czy opłaca się ją mieć?

  • 15 Lis 2019 | 00:00
  • 4 min. czytania
  • Komentarze(18)
Od września 2018 r. korzystam z moneybacku od goodie. Przez ten czas zaoszczędziłem ponad 51 zł. Sprawdziłem czy opłaca się mieć goodie.
Aplikacja goodie – ile zaoszczędziłem i czy opłaca się ją mieć?

Z tego artykułu dowiesz się:

51,39 zł – tyle zaoszczędziłem, korzystając z rabatów na platformie zakupowej goodie. To aplikacja Banku Millennium, dzięki której dostajesz zwrot części wydatków za zakupy u partnerów programu. Możesz oszczędzać na podróżach, zakupach spożywczych, ubraniowych, w sklepach budowlanych i wielu, wielu innych. Czy opłaca się mieć goodie? Sprawdziłem to!

Chętnie kupuję przez internet. Nie lubię przepłacać za zakupy (bo kto lubi?), chętnie korzystam ze zniżek i/lub moneybacku. Podsumowałem swój pierwszy rok z moneybackiem od goodie. Sprawdziłem też, co nowego goodie oferuje swoim użytkownikom.

Mój goodie moneyback

Od września 2018 r., za pośrednictwem goodie, wykonałem łącznie 26 transakcji. Większość z nich – 22 – stanowiły zakupy na Allegro. Z platformy goodie korzystałem też podczas rezerwacji pokoju w hotelu czy podczas zakupu golarki elektrycznej.

W sumie, od września 2018 r. do lipca 2019 r., na zakupy, jakie zrobiłem za pośrednictwem platformy goodie zapłaciłem 2 872,02 zł. Niemal połowę tej kwoty wydałem na hotel i golarkę.

Na moim koncie na goodie jest teraz obecnie 51,39 zł. To – ktoś mógłby powiedzieć, że zaledwie – 1,79 proc. kwoty, jaką wydałem na zakupy. Ja jestem z wysokości zwrotu w miarę zadowolony. Byłbym zadowolony bardziej gdyby, np. na Allegro zwrot wynosił nie „do 3 proc.” ale „3 proc.” W tym przypadku „do” robi dużą różnicę (największy zwrot, jaki dostałem za zakupy na Allegro wyniósł 1,92 proc.). Wysokość zwrotu uzależniona jest od kategorii produktowej. Przykładowo – dla Allegro – wysokość zwrotu może wynosić 0,29 proc. (dla komputerów), 0,48 proc. (dla AGD wolnostojącego i do zabudowy), 0,77 proc. (opony i felgi), 1,92 proc. (dla filmów, książek i komiksów oraz muzyki). Maksymalny zwrot – 3 proc. – stosowany jest w przypadku rękodzieła.

Warto dodać, że w zeszłym roku, kiedy moneyback od goodie dopiero startował, wysokość zwrotu wynosiła do 2,88 proc.

Aplikacja goodie – ile zaoszczędziłem i czy opłaca się ją mieć?

W przypadku większości transakcji zwrot szybko trafiał na moje konto – zazwyczaj był widoczny po jednym, a maksymalnie po dwóch dniach. Tylko w przy dwóch transakcjach musiałem składać reklamacje, które zostały rozpatrzone pozytywnie (aczkolwiek trochę to trwało), ale pieniądze otrzymałem.

Przejrzałem też swoje transakcje pod kątem tego, który sklep daje tyle zwrotu, ile obiecuje. Znalazłem tylko jeden taki zakup – w Komputroniku, od którego otrzymałem maksymalną kwotę zwrotu (5 proc. transakcji).

goodie moneyback – ile zyskali inni?

Z informacji jakie przysłał mi Bank Millennium, do którego w 100 proc. należy goodie, wynika, że w trzecim kwartale 2019 r. osoby korzystające z tej platformy zakupowej wygenerowały 50 mln zł obrotu (dla porównania – w drugim kwartale 2019 r. obrót wygenerowany przez użytkowników goodie wyniósł 32 mln zł).

W trzecim kwartale 2019 r. na konta użytkowników trafiło niemal 2 mln zł zwrotu. Oznacza to, że średnio moneyback wyniósł 4 proc. To całkiem niezły wynik.

goodie – co się nim zmieniło?

Programem goodie cashback w każdym miesiącu objętych jest 800 do 1 000 sklepów internetowych (jest to liczba sklepów, które należą do sieci afiliacyjnych, z którymi współpracuje goodie).

Od momentu startu w 2016 r., liczba pobranych aplikacji goodie przekroczyła już 1,3 mln (z czego 400 tys. pobrań miało miejsce w 2019 r.). Użytkownicy zarejestrowali w swoich aplikacjach 730 tys. wirtualnych kart stałego klienta i kart „pieczątkowych” w 58 różnych programach lojalnościowych.

Pod koniec września do aplikacji zostały dodane wirtualne mapy galerii handlowych, ułatwiające np. znalezienie konkretnego sklepu/punktu usługowego. W aplikacji wdrożone też zostało pozycjonowanie wewnątrz budynków (gdzie zasięg GPS jest niedokładny), wykorzystujące beacony (technologia wykorzystująca beacony i bluetooth pozwala precyzyjnie określić Twoją pozycję na mapie galerii handlowej, określić odległość od interesującego Cię sklepu i doprowadzić do niego).

Goodie pracuje też nad kartą przedpłaconą. Będzie mógł zamówić ją każdy użytkownik tej aplikacji. Na razie jednak nie podaje więcej szczegółów na jej temat.

goodie moneyback – czy warto z niego korzystać?

Z goodie moneyback korzystam od momentu uruchomienia tej funkcjonalności i dodania jej do aplikacji i serwisu goodie.pl. Mimo, że zwroty nie należą do najwyższych, to ważne jest to, że można je otrzymać niezależnie od tego, co kupujesz i tego, jak płacisz za zakupy (bankowe programy rabatowe dostępne są zazwyczaj dla osób płacących kartami, a w sklepach internetowych możesz płacić też BLIKiem).

Dodatkowo, kupując za pośrednictwem goodie, możesz zyskać podwójnie – niektóre ze sklepów oprócz kilkuprocentowego moneybacku oferują też zniżki (a te mogą wynosić kilkanaście procent a nawet więcej). Dlatego, kiedy planuję zakup przez internet, sprawdzam czy interesujący mnie przedmiot jest dostępny w jednym ze sklepów znajdującym się na tej platformie.

A co zrobić z zaoszczędzoną nadwyżką? Możesz wpłacić ją na konto oszczędnościowe i tym samym zyskać jeszcze więcej!

Data publikacji:
29 Wrz 2025

18 Komentarze

Wpisz komentarz (od 5 do 5000 znaków)

Dziękujemy!

Twój komentarz został dodany. Po akceptacji, zostanie wyświetlony na stronie.

  • Marcin Ekspert 09 maja 2025
    Potwierdzam opis przedmówców zakup poprzez platformy typu Allegro jest tak skomplikowany że raz na liczy raz nie jest to loteria najczęściej nie nalicza wtedy kiedy masz wyższą kwotę zakupu o dziwo jeżeli chodzi o reklamację to odbijanie się od ściany jeżeli w ogóle ktoś wam na nią odpisze...
  • Aga Ekspert 26 maja 2021
    Uwaga, odradzam korzystanie z tego serwisu! Cashback nie jest naliczany a reklamacje nic nie wnoszą; ciągle piszą że zamówienie zostało anulowane co nie jest prawdą! Posiadam fakturę zakupu oraz potwierdzenie realizacji ze sklepu, ale goodie dalej nie uznaje reklamacji. Zwłaszcza od większych sum nie przyznają zwrotu. Nie polecam. Wszystkie negatywne opinie o serwisie to prawda niestety :)
    Kazimierski Maciej Ekspert 27 maja 2021
    Prawdopodobnie transakcja została odrzucona przez sklep, w którym dokonano zakupu. W celu ponownej weryfikacji możesz napisać na kontakt@goodie.pl przesyłając jednocześnie potwierdzenie otrzymania towaru oraz informację, że zamówienie nie zostało anulowane. W celu szybszej weryfikacji, w temat wiadomości wpisz koniecznie "DIRECT MONEY" – otrzymaliśmy informacje, że sprawa zostanie ponownie zweryfikowana ze sklepem, w którym dokonałaś zakupu.
  • Tomek Ekspert 31 marca 2021
    Działa to w przypadku zakupów tylko internetowych? Czy w sklepach stacjonarnych również? Jeśli tak to jak?
    Kazimierski Maciej Ekspert 02 kwietnia 2021
    Tomku, z usługi goodie cashback można korzystać tylko w sklepach internetowych. Obecnie dostępnych jest ponad 800 sklepów online.
  • MarcinK Ekspert 22 marca 2021
    Goodie.pl to oszuści zrobiłem za ich pośrednictwem dwie tranzakcie na ponad 4 tyś zł i żadnej nie uwzględnili także proszę nie pisać że są w porządku bo sam Pan w pisuję się w ich strategię czyli naciąganie ludzi i nie wypłacanie ich należytych zwrotów dodam że transakcję widnieją jako oczekujące od grudnia 2020 roku a mamy końcówkę marca 2021r. nic nawet nie daje kontakt z działem obsługi bo zrzucają winę na sklepy że nie zatwierdziły transakcji albo że źle wykonaliśmy zakup ( no tak coś trzeba wymyśleć ) Jednym słowem stronę Goodie.pl można opisać że są to cytuje " OSZUŚĆI "
    Kazimierski Maciej Ekspert 02 kwietnia 2021
    Marcinie, status „Oczekujący” oznacza, że aktualnie dana transakcja cashback jest sprawdzana pod względem poprawności przez sklep, w którym dokonano zakupu. Czas oczekiwania na potwierdzenie transakcji i zatwierdzenie zwrotu środków zależy od terminu, jaki sklep daje na zwrot zakupionego towaru. Zwykle wynosi on 30 dni, w niektórych sklepach 90 dni. Dopiero gdy sklep potwierdzi prawidłowość transakcji, jej status zmieni się na „Zatwierdzony”.
  • anon Ekspert 21 marca 2021
    Kompletna ściema,zaliczona zakupy jedynie za gorsze atakie za 500 odrzucone,na liście odrzuconych SAME transakcje pozwyzej 200 zl,zaczęłam juz nagrywać telefonem proces zakupów ...polecam większe transakcje dokonywać za pośrednictwem innej platformy,miesiące czekania na odrzucenie to żaden interes
    Kazimierski Maciej Ekspert 02 kwietnia 2021
    Aby transakcja cashback zakończyła się pomyślnie, a zwrot został naliczony prawidłowo, warto pamiętać o kilku rzeczach: - zanim zaczniesz zakupy z goodie wyczyść historię przeglądania oraz pliki cookies, - jeśli używasz AdBlocka wyłącz go na czas zakupów, gdyż może on spowodować, że Twoja transakcja nie zostanie zarejestrowana; dotyczy to także innych dodatków blokujących reklamy, - nie odświeżaj strony sklepu, na którą zostałaś/łeś przekierowany z linku goodie, - nie przerywaj i nie odkładaj zakupów na później; długa przerwa między wyborem produktów a sfinalizowaniem transakcji może spowodować, że cashback nie zostanie przyznany, - podczas zakupów nie otwieraj innych stron internetowych oraz nie dodawaj do koszyka produktów zanim nie rozpoczniesz właściwych zakupów z goodie; to ważne, by nie zakłócić ścieżki zakupowej.
    Kazimierski Maciej Ekspert 02 kwietnia 2021
    Aby transakcja cashback zakończyła się pomyślnie, a zwrot został naliczony prawidłowo, warto pamiętać o kilku rzeczach: - zanim zaczniesz zakupy z goodie wyczyść historię przeglądania oraz pliki cookies, - jeśli używasz AdBlocka wyłącz go na czas zakupów, gdyż może on spowodować, że Twoja transakcja nie zostanie zarejestrowana; dotyczy to także innych dodatków blokujących reklamy, - nie odświeżaj strony sklepu, na którą zostałaś/łeś przekierowany z linku goodie, - nie przerywaj i nie odkładaj zakupów na później; długa przerwa między wyborem produktów a sfinalizowaniem transakcji może spowodować, że cashback nie zostanie przyznany, - podczas zakupów nie otwieraj innych stron internetowych oraz nie dodawaj do koszyka produktów zanim nie rozpoczniesz właściwych zakupów z goodie; to ważne, by nie zakłócić ścieżki zakupowej.
    Kazimierski Maciej Ekspert 02 kwietnia 2021
    jeśli transakcja nie zostanie zarejestrowana z linku goodie, sklep nie wypłaci prowizji, a my nie będziemy mogli przekazać Ci cashbacku, - korzystaj wyłącznie z kodów rabatowych znalezionych na goodie; użycie kodów z innych stron rabatowych skutkuje tym, że cashback nie zostanie przyznany, - cashback nie zostanie naliczony także w przypadku gdy: zamówiony towar zostanie zwrócony lub reklamowany do sklepu, korzystasz z aplikacji mobilnej sklepu albo płacisz za zakupy kartą podarunkową (kwota opłacona kartą podarunkową nie liczy się do cashback).
  • Tomek Ekspert 19 marca 2021
    Zakupy nawet i na małe kwoty niejednokrotnie trzeba reklamować, a najlepsze jest to że ledwo w parę minut reklamacja jest uznana tylko ze zwrotem parę groszy i znowu trzeba reklamować co i tak nic nie daje bo i tak jej nie uznają i transakcja, której zwrot wyliczyli na grosze po reklamacji albo zostaje taką jak sobie sami policzyli albo całkowicie ją odrzucają, a prędzej była uznana. Kiedyś zwroty były obliczane uczciwie ale dzisiaj goodie robi wszystko aby transakcji nie uznać , a jak już uznają to na zwroty, który wyliczyli niezgodnie z własną tabelą.
    Kazimierski Maciej Ekspert 02 kwietnia 2021
    Czasami wysokość zwrotu może się różnić od tego, którego się spodziewamy. Dlaczego? Przyczyn rozbieżności może być kilka. Warunki dotyczące określania wysokości cashback oraz sposobu jego obliczania są ustalane indywidualnie przez sklepy, z którymi współpracujemy. Dodatkowo różne kategorie produktów mogą posiadać inne stawki cashback. Można to sprawdzić klikając w szczegóły oferty, czyli ikonkę "i" na stronie marki w goodie. Szacując sumę zwrotu proszę brać pod uwagę, że czasami jego wysokość naliczana jest od wartości netto zamówienia, nie wliczając kosztów przesyłki. Dodatkowo niektóre sklepy nie naliczają zwrotu w momencie użycia kart podarunkowych. Natomiast w przypadku zniżek, kodów czy bonów wyświetlana wartość zakupu jest pomniejszona zgodnie z użytym rabatem. Poza tym jeśli np. część produktów z koszyka zostało do niego dodanych przed skorzystaniem z linku goodie to ta kwota również nie będzie uwzględniona do wartości cashback.
    Malwa Ekspert 04 kwietnia 2021
    tu raczej chodzi o transakcje na allegro, gdzie podane są widełki - na allegro są różne wysokości cashback, najniższa jest 0,29% na jedną kategorię komputerową, a przy rozpatrzeniu reklamacji zawsze wskakuje naliczony ten właśnie najniższy cashback i trzeba reklamowac znowu :/
    Kazimierski Maciej Ekspert 04 maja 2021
    W takim przypadku nie pozostaje Ci chyba nic innego, jak ponowne składanie reklamacji (zwłaszcza jeżeli przedmiot, który kupowałaś był objęty wyższym cashbackiem.
  • Malwa Ekspert 18 marca 2021
    To jest opcja dla wybitnie cierpliwych i mających czas. Z allegro nalicza się może połowa transakcji. Oczywiście te na niskie kwoty, bo te na wyższe nigdy. Po zgłoszeniu brakującej transakcji czeka się 3 miesiące na rozpatrzenie, potem albo transakcja jest odrzucona albo zatwerdzona z jakas groszowa suma 0,29% bo taka jest najnizsza mozliwa na allegro. Reklamuje sie transakcje jeszcze raz. Po 3 miesiacach kolejna odpowiedz ze transakcja odrzucona lub prosba o przeslanie screena co bylo w koszyku i jaka to kategoria. Po kolejnych 3 miesiacach albo odrzucenie albo jakims cudem akceptacja. Dodam jeszcze ze te ich regulaminowe 3 miesiace czekania zdazaja sie rzadko. Czasem po kilka/kilkanascie maili w tej samej sprwie bez odzewu i np odpowiedz po 5 miesiacach... takze wg mnie totalna strata czasu i nerwow, zeby na koniec dostac parę zlotych.
    Kazimierski Maciej Ekspert 02 kwietnia 2021
    Aby transakcja cashback została zatwierdzona, należy spełnić poniższe warunki: - w chwili dokonania zakupu musisz być zalogowany na swoim koncie w goodie i wejść na stronę sklepu bezpośrednio przez przycisk „Przejdź do sklepu” (znajdujący się przy ofercie danej marki), - zakupiony towar nie może zostać zwrócony do sklepu ani zareklamowany, - jeśli podczas zakupów korzystasz z kodów rabatowych lub zniżek, muszą one pochodzić wyłącznie z platformy goodie (a nie z innych stron kuponowych), - w czasie zakupów nie można odświeżać strony sklepu, do której zostałaś/łeś przekierowany z linku goodie, otwierać innych stron internetowych oraz klikać w reklamy, ponieważ może to spowodować przerwanie ścieżki zakupowej. Wówczas transakcja cashback nie zostanie zarejestrowana.
    Kazimierski Maciej Ekspert 02 kwietnia 2021
    Dodatkowo zanim zaczniesz zakupy wyczyść historię przeglądania i pliki cookies oraz jeśli korzystasz z dodatków blokujących reklamy np. AdBlock wyłącz je na czas zakupów. Czasami ważne jest też, by nie korzystać z aplikacji mobilnych sklepów, a zakupy realizować na stronie www sklepu w przeglądarce - informację na temat tego wymogu znajdziesz w szczegółach oferty pod ikoną "i" na stronie każdej marki w goodie. Warunki dotyczące określania wysokości cashback oraz sposobu jego obliczania są ustalane indywidualnie przez sklepy i każdorazowo w przypadku reklamacji transakcja jest weryfikowana z danym sklepem. Dodatkowo różne kategorie produktów mogą posiadać inne stawki cashback. Sprawdzisz to klikając w szczegóły oferty, czyli ikonkę "i" na stronie marki w goodie.
    Malwa Ekspert 04 kwietnia 2021
    Znam te wszystkie zasady, wszystkie transakcje robię dokładnie w takim sam sposób. i jedne się naliczają a inne nie. I dziwnym trafem zawsze naliczają się te na malutkie kwoty, a te na wyższe nigdy :D (mówię o transakcjach na allegro, bo głównie te robię, na innych stronach nie miałam problemu)
    Kazimierski Maciej Ekspert 04 maja 2021
    Kontaktowałaś się może w tej sprawie z Goodie?
  • Madziar Ekspert 17 marca 2021
    Dlaczego moja reklamacja z 02.12.2020r ma nadal status w trakcie jeżeli minęło już 100 dni.
    Kazimierski Maciej Ekspert 02 kwietnia 2021
    Najprawdopodobniej sklep, w którym dokonano zakupu nie potwierdził jeszcze transakcji. Prośba o napisanie na kontakt@goodie.pl w celu wyjaśnienia sytuacji, wpisując w temat wiadomości TOTAL MONEY. Do weryfikacji goodie potrzebuje szczegółowych informacji.
    Malwa Ekspert 04 kwietnia 2021
    ja mam wiszące reklamacje jeszcze z listopada, wielokrotnie pisałam maile, ale bez odpowiedzi :/ wcześniej też miałam reklamacje wiszące po 6 miesięcy, na maile rzadko kiedy można doczekać sie odpowiedzi niestety. Chociaż czasem się udaje :D
    Kazimierski Maciej Ekspert 04 maja 2021
    Próbowałaś wysłać maila na adres kontakt@goodie.pl wpisując w temat wiadomości TOTAL MONEY?
    Madziar Ekspert 15 maja 2021
    Dziękuję. Mam jeszcze pytanie czy środki zgromadzone na cashbecku w goodie mają jakiś termin że nie wybrane przepadają i czy mogą tam leżeć nawet kilka lat.
    Kazimierski Maciej Ekspert 19 maja 2021
    Jeśli od ostatniej transakcji cashback minęło 12 miesięcy to zarówno środki o statusie „Oczekujące” jak i o statusie „Zatwierdzone” wygasają. O fakcie tym Uczestnik jest informowany na około miesiąc przed terminem wygaśnięcia, za pomocą wiadomości email na adres przypisany do danego konta cashback.
  • as Ekspert 16 lutego 2021
    Statystycznie nalicza się w porywach 50% transakcji (a robię ich dużo), co ciekawe zwykle nie naliczają się transakcje na duże kwoty (np. jak kupuje coś na Allegro za 43zł to się nalicza ale jak za 543zł to już niekoniecznie). Poziom obsługi reklamacji poniżej jakiegokolwiek poziomu - DEPRESJA! A ich hasło reklamowe powinno brzmieć: Zwrot nie został przyznany z powodu: Przypisanie do innej strony. Cokolwiek to znaczy! I żeby było zabawniej całą tę imprezę firmuje BANK MILLENNIUM
    Kazimierski Maciej Ekspert 17 lutego 2021
    Cześć as, kontaktowałeś się może w tej sprawie z goodie?
    Malwa Ekspert 18 marca 2021
    haha, zycze powodzenia w kontaktowaniu sie z nimi :)) na kilkanascie maili moze na jeden odpisuja. i to po jakims miesiacu
    Mariusz Ekspert 22 marca 2021
    Ja potwierdzam co napisał AS - kontaktowałem się wielokrotnie. Nawet na wnioski o udost. danych osobowych nie odpowiadają.
    Kazimierski Maciej Ekspert 02 kwietnia 2021
    Mariuszu, napisz proszę ponownie, wpisując w temat wiadomości TOTAL MONEY. Goodie zobowiązało się, że zweryfikuje dlaczego nie otrzymałeś odpowiedzi na swoje wiadomości i że ustosunkuje się do nich jak najszybciej.
    Kazimierski Maciej Ekspert 02 kwietnia 2021
    Czas na ustosunkowanie się do zgłoszenia reklamacyjnego wynosi maksymalnie 30 dni. Natomiast czas przewidziany na rozpatrzenie reklamacji wynosi 90 dni i jest uzależniony od kilku etapów weryfikacji poprawności transakcji cashback oraz jej potwierdzenia przez sklep, w którym dokonano zakupu).
  • Rob Ekspert 08 lutego 2021
    Goodie to Oszu..i - transakcje na małe kwoty zaliczają od razu, jednak spróbuj zrobić zakupy za 1000 PLN, to reklamacja, czekasz 90 dni i odrzucenie bez możliwości zgłoszenia reklamacji ponownie.
    Kazimierski Maciej Ekspert 17 lutego 2021
    Cześć Rob, przez goodie robiłem i mniejsze i większe zakupy - w tym w kwotach do 1 000 zł. Nie miałem dotąd problemów. Kontaktowałeś się w tej sprawie z nimi?

Podobne artykuły