BNP Paribas: 15 maja GOonline całkowicie wyprze system Pl@net

  • 28 Kwi 2020 | 00:00
  • 2 min. czytania
  • Komentarze(4)
W połowie mają system Pl@net przestanie działać. Klienci, którzy nie korzystają jeszcze z udostępnionego jesienią ubiegłego roku GOonline, będą musieli przenieść się do nowej bankowości. Pl@net wciąż będzie dostępny dla klientów BGŻ Optima
BNP Paribas: 15 maja GOonline całkowicie wyprze system Pl@net

Z tego artykułu dowiesz się:

Jak się zalogować do GOonline?

Do logowania potrzebny jest ten sam login, który podawało się w systemie Pl@net. Podczas aktywacji przysłany zostanie SMS z jednorazowym kodem autoryzacyjnym. Po wpisaniu go w systemie pojawi się polecenie ustanowienia nowego hasła. Jeśli klient nie ma dostępu do serwisu, może wygenerować identyfikator (login), korzystając z formularza na stronie banku. Użytkownik ma do wyboru kilka sposobów logowania:

  • przez wpisania pełnego hasła,
  • przez wpisanie losowo wybranych znaków (inne znaki są maskowane),
  • przez logowanie dwuetapowe – jedna z powyższych metod i dodatkowo potwierdzenie przez wpisanie kodu z SMS-a.

Jeśli klient ma kilka loginów, to może używać każdego z dotychczasowych. Jest też opcja nadania własnego loginu w ustawieniach w systemie GOonline.

Zalety systemu GOonline

Jedną z zalet systemu GOonline jest dostęp do najważniejszych informacji dotyczących konta osobistego na ekranie startowym. Po jednym rzucie oka klient może zorientować się, jakie jest saldo na rachunku, ile ma dostępnych środków w ramach karty kredytowej, jaki majątek posiada na lokatach, kontach oszczędnościowych i kontach walutowych, a także jakie są ostatnie transakcje i najbliższe płatności. Oprócz tego ma łatwy dostęp do najczęściej używanych szablonów przelewów.

Jeśli ma na to ochotę, może spersonalizować tło, nadać nazwę produktom, ustawić konto domyślne (jeśli ma więcej niż jedno), a także dodawać tagi do transakcji, by łatwiej je znaleźć w przyszłości. W razie problemów można skontaktować się z doradcą przez czat.

Inne zalety systemu GOonline to:

  • uproszczone przelewy – nie trzeba już wpisywać danych drugi raz, jeśli w przeszłości dokonywało się przelewu do tego adresata;
  • możliwość ustawienia limitów dla przelewów i transakcji na koncie, by łatwiej kontrolować budżet;
  • kontrola nad kartami – w każdym momencie można włączać i wyłączać funkcjonalność zbliżeniową, zmienić PIN, ustawić limit transakcji czy tymczasowo zablokować;
  • wygodny sposób reklamacji przez czat z konsultantem;
  • możliwość doładowania telefonu swojego lub innej osoby;
  • opcja pobrania potwierdzenia przelewu w formacie PDF;
  • w sposób przejrzysty podane dane dotyczące oszczędności (lokaty z licznikiem, który pokazuje, ile dni pozostało do zakończenia lub odnowienia), inwestycji (dostęp do bieżących i historycznych notowań i wyników funduszy, możliwość zalogowania się do SidomaWeb, sprawdzenia aktualnej wartości środków ulokowanych w lokatach o charakterze inwestycyjnym, funduszach inwestycyjnych, ubezpieczeniach czy instrumentach giełdowych) czy kredytach (harmonogram i historia spłat, przypomnienia o terminach rat);
  • bezpieczeństwo dzięki opcji logowania dwuetapowego.

Bank BNP Paribas wprowadził również udogodnienia dla klientów biznesowych. Sprawdź co proponuje bank!

działanie banków w czasie epidemii

Data publikacji:
28 Kwi 2020

4 Komentarze

Wpisz komentarz (od 5 do 5000 znaków)

Dziękujemy!

Twój komentarz został dodany. Po akceptacji, zostanie wyświetlony na stronie.

  • Edyta Ekspert 25 lipca 2020
    Aplikacja Planet była lepsza w : przelewy wewnętrzne natychmiast przychodziły, była możliwość wysłania potwierdzenia na e-mail, była bardziej przejrzysta
  • Edyta Ekspert 24 lipca 2020
    Uważam, że bank wprowadzając tą aplikację cofnął sie o 3 kroki do tyłu, planet był lepszy, teraz na przelew wewnętrzny trzeba czekac prawie dobę, brak mozliwosci wysłania potwierdzenia wpłaty na e-mail co było zawsze w planet, słabe zabezpieczenia!
  • Janusz Ekspert 08 czerwca 2020
    W poprzedniej aplikacji lepiej sie pracowalo. Byla przejrzysta i pomocna. Ta jest przesadzona. A przy przejsciu same błędy j i nie ma odzewu na reklamacje.
  • bean Ekspert 01 czerwca 2020
    jedno wielkie pośmiewisko ,beznadziejny interfejs
    Serafin Anna Ekspert 02 czerwca 2020
    Cześć bean, a co nie odpowiada Ci najbardziej i czym poprzednia aplikacja była lepsza?
    uzytkownik Ekspert 11 czerwca 2020
    Dzien dobry, a na przykład brak mozliwosci jednego podpisu pod wieloma zleceniami przelewow .

Podobne artykuły