Jak się zalogować do GOonline?
Do logowania potrzebny jest ten sam login, który podawało się w systemie Pl@net. Podczas aktywacji przysłany zostanie SMS z jednorazowym kodem autoryzacyjnym. Po wpisaniu go w systemie pojawi się polecenie ustanowienia nowego hasła. Jeśli klient nie ma dostępu do serwisu, może wygenerować identyfikator (login), korzystając z formularza na stronie banku. Użytkownik ma do wyboru kilka sposobów logowania:
- przez wpisania pełnego hasła,
- przez wpisanie losowo wybranych znaków (inne znaki są maskowane),
- przez logowanie dwuetapowe – jedna z powyższych metod i dodatkowo potwierdzenie przez wpisanie kodu z SMS-a.
Jeśli klient ma kilka loginów, to może używać każdego z dotychczasowych. Jest też opcja nadania własnego loginu w ustawieniach w systemie GOonline.
Zalety systemu GOonline
Jedną z zalet systemu GOonline jest dostęp do najważniejszych informacji dotyczących konta osobistego na ekranie startowym. Po jednym rzucie oka klient może zorientować się, jakie jest saldo na rachunku, ile ma dostępnych środków w ramach karty kredytowej, jaki majątek posiada na lokatach, kontach oszczędnościowych i kontach walutowych, a także jakie są ostatnie transakcje i najbliższe płatności. Oprócz tego ma łatwy dostęp do najczęściej używanych szablonów przelewów.
Jeśli ma na to ochotę, może spersonalizować tło, nadać nazwę produktom, ustawić konto domyślne (jeśli ma więcej niż jedno), a także dodawać tagi do transakcji, by łatwiej je znaleźć w przyszłości. W razie problemów można skontaktować się z doradcą przez czat.
Inne zalety systemu GOonline to:
- uproszczone przelewy – nie trzeba już wpisywać danych drugi raz, jeśli w przeszłości dokonywało się przelewu do tego adresata;
- możliwość ustawienia limitów dla przelewów i transakcji na koncie, by łatwiej kontrolować budżet;
- kontrola nad kartami – w każdym momencie można włączać i wyłączać funkcjonalność zbliżeniową, zmienić PIN, ustawić limit transakcji czy tymczasowo zablokować;
- wygodny sposób reklamacji przez czat z konsultantem;
- możliwość doładowania telefonu swojego lub innej osoby;
- opcja pobrania potwierdzenia przelewu w formacie PDF;
- w sposób przejrzysty podane dane dotyczące oszczędności (lokaty z licznikiem, który pokazuje, ile dni pozostało do zakończenia lub odnowienia), inwestycji (dostęp do bieżących i historycznych notowań i wyników funduszy, możliwość zalogowania się do SidomaWeb, sprawdzenia aktualnej wartości środków ulokowanych w lokatach o charakterze inwestycyjnym, funduszach inwestycyjnych, ubezpieczeniach czy instrumentach giełdowych) czy kredytach (harmonogram i historia spłat, przypomnienia o terminach rat);
- bezpieczeństwo dzięki opcji logowania dwuetapowego.
Bank BNP Paribas wprowadził również udogodnienia dla klientów biznesowych. Sprawdź co proponuje bank!
4 Komentarze