Alior Bank: nowe funkcje w bankowości internetowej BusinessPro

  • 17 Gru 2020 | 00:00
  • 2 min. czytania
  • Komentarze(0)
W bankowości internetowej Alior Banku dla przedsiębiorców da się teraz składać wnioski o rachunki pomocnicze, płacowe czy lokacyjne, a nadawać do nich uprawnienia wybranym pracownikom. Otwieranie nowych produktów możliwe jest w samoobsługowym module online.
Alior Bank: nowe funkcje w bankowości internetowej BusinessPro

Z tego artykułu dowiesz się:

Z tego artykułu dowiesz się:

  • jakie nowe funkcje pojawiły się w systemie dla przedsiębiorców,
  • jakie możliwości daje system BusinessPro,
  • na czym polega usługa BankConnect.

Co nowego w BusinessPro?

Alior Bank dokonał rozszerzenia modułu Centrum Produktów w internetowym systemie Business Pro. Do tej pory przedsiębiorca mógł tam złożyć wniosek o kartę debetową. Teraz wygodne rozwiązanie dotyczy też rachunków pomocniczych, płacowych i lokacyjnych. Nie trzeba wychodzić z biura czy z domu, by nadać do nich uprawnienia pracownikom. To kolejna zdalna funkcja, która pozwala na uniknięcie bezpośredniego kontaktu w pandemii.

Centrum Produktów opiera się na jednoosobowej lub wieloosobowej akceptacji ze strony firmy w zależności od ustawień. Posiadający uprawnienia mogą wprowadzać, edytować i wysyłać wnioski do banku lub wcześniej je usunąć. 

Korzyści z BusinessPro

System BusinessPro jest skierowany do małych, średnich i dużych firm. Pozwala na intuicyjną i bezpieczną obsługę kont firmowych oraz produktów bankowości transakcyjnej, finansowania handlu czy treasury. Operacje realizowane są w czasie rzeczywistym. Przedsiębiorca zarządza finansami o każdej porze i z dowolnego miejsca – wystarczy połączenie z internetem. Nie brakuje też wygodnych kanałów kontaktu z bankiem. Istotną zaletą BusinessPro jest możliwość pełnej personalizacji w zakresie dostępu do poszczególnych funkcjonalności i uprawnień przy wysokich standardach bezpieczeństwa danych – bank chwali się posiadaniem najnowocześniejszych technologii informatycznych.

Firma może korzystać z szerokiego zakresu narzędzi bankowości transakcyjnej i produktów finansowania handlu. Warto wspomnieć o platformie Autodealing, która pozwala na wymianę walut (PLN, EUR, USD, GBP, CHF) po korzystnych kursach, niezależnie od kwoty transakcji. Przedsiębiorca ma też dostęp do wysoko oprocentowanych lokat na dowolną liczbę dni.

Na czym polega BankConnect?

Przydatnym dla firm rozwiązaniem jest również BankConnect. To usługa, która integruje ich system finansowo-księgowy z platformą BusinessPro. Dzięki temu procesy księgowe są zautomatyzowane, co eliminuje ryzyko błędów także w rozliczaniu faktur, a czas obsługi operacyjnej jest krótszy. Nie ma potrzeby wykonywania tych samych czynności w kilku aplikacjach. Informacje aktualizowane są w czasie rzeczywistym.

Rozwiązanie szczególnie rekomendowane jest przedsiębiorstwom, które przetwarzają dużą liczbę transakcji. BankConnect umożliwia szybką i bezpośrednią wymianę danych między klientam a bankiem, co przyczynia się do zmniejszenia kosztów operacyjnych. Alior Bank gwarantuje wysoki poziom bezpieczeństwa informacji dzięki procesowi uwierzytelniania opartemu na infrastrukturze klucza publicznego. Komunikacja jest zabezpieczona kanałem HTTPS z wykorzystaniem dwustronnego szyfrowania SSL. W razie wątpliwości co do wdrożenia lub obsługi można skontaktować się z ekspertami banku.

Przeczytaj też: Na co zwrócić uwagę, wybierając kredyt dla firm?

Data publikacji:
17 Gru 2020

0 Komentarze

Wpisz komentarz (od 5 do 5000 znaków)

Dziękujemy!

Twój komentarz został dodany. Po akceptacji, zostanie wyświetlony na stronie.

Podobne artykuły