Zmiany w procesie pożyczkowym w Millennium
Wniosek kredytowy można złożyć w pełni online lub hybrydowo: niektóre kroki wykonując samodzielnie przez bankowość internetową lub mobilną, a inne z pomocą pracownika placówki lub konsultanta na infolinii. Proces jest szybszy i bardziej intuicyjny. W przypadku wypełniania formularza przez serwis online lub aplikację możliwa jest też konsolidacja zewnętrznych kredytów gotówkowych, podwyższenie posiadanej kwoty zobowiązania, załączanie dokumentów do wniosku, skorzystanie z możliwości potwierdzenia dochodu dzięki szerszemu wachlarzowi akceptowalnych dokumentów, dołączenie zdalnego zatwierdzania wniosku przez współmałżonka, wyrażenie zgody poprzez aplikację mobilną lub serwis online na weryfikację danych w rejestrze BIG w celu przedstawienia oferty przez konsultanta czy potwierdzanie dochodu poprzez logowanie do innego banku w ramach otwartej bankowości (w procesie pilotażowym dostępne w Millenecie; wkrótce również w aplikacji mobilnej). W najbliższych tygodniach ma pojawić się też symulacja maksymalnej wysokości oferty dostępnej bez konieczności przedstawiania dodatkowych dokumentów. Bank już pracuje nad wprowadzeniem kolejnych udogodnień, a w tym nad rozwiązaniem pozwalającym na łatwiejsze dopasowanie kwoty pożyczki i wysokości raty do możliwości finansowych klienta.
Niedawno w ramach rozwoju usług omnikanałowych Bank Millennium wprowadził opcję zatwierdzania transakcji w placówkach przy użyciu aplikacji mobilnej oraz wygodnego śledzenia statusu wniosku hipotecznego na komputerze i urządzeniach mobilnych. Celem ostatnich działań jest stworzenie kompleksowego systemu, który pozwala na wygodne zarządzanie produktami i usługami bez skomplikowanych formalności i konieczności odwiedzania placówki.
Kredyty gotówkowe Millennium – sprawdź ofertę kredytową >>
Zdalne usługi bankowe w dobie pandemii
Rozwój funkcji zdalnych stał się dla banków w czasie pandemii kwestią być albo nie być. To właśnie możliwość zakładania kont (także dla firm), wygodnego zarządzania rachunkami (również dzięki otwartej bankowości) czy wnioskowania o finansowanie online lub w aplikacji sprawiła, że obostrzenia sanitarne nie okazały się dla banków dużym ciosem. Dla klientów brak konieczności wychodzenia z domu lub dzwonienia na infolinię, by załatwić sprawę jest jednym z najważniejszych argumentów za dalszym korzystaniem z usług. Poza tym wprowadzenie nowych funkcji pozwoliło na zmniejszenie zużycia papieru, co nie jest bez znaczenia dla środowiska.
0 Komentarze