GOonline zamiast Pl@net
Użytkownicy aplikacji mobilnej przesiedli się z Mobile Pl@net na GOmobile już w maju zeszłego roku. Teraz pora na serwis transakcyjny online. Dostępny na desktopach Pl@net będzie stopniowo wygaszany. Natomiast losy BGŻ Optimy, która skupia się na produktach oszczędnościowych dla klientów indywidualnych, ważą się.
Na konferencji prasowej BNP Paribas w związku z podsumowaniem wyników finansowych za ubiegły rok przypomniana została kwestia zwrotów części kosztów za wcześniejsze spłaty kredytów gotówkowych, o które klienci mogą się o ubiegać zgodnie z decyzją Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Ta z kolei została oparta na wyroku TSUE w tej sprawie.
UOKiK informował, że przy wyliczaniu zwrotu powinna być stosowana metoda liniowa. Według komunikatu urzędu: „Polega ona na tym, że instytucja finansowa dzieli wszystkie koszty przez liczbę dni kalendarzowych, w których miała obowiązywać umowa. Wynik mnoży przez liczbę dni, o które skrócono okres kredytowania – i tę sumę powinna oddać konsumentowi”.
GOmobile zamiast Mobile Pl@net
Zastąpienie Mobile Pl@net przez GOmobile miało miejsce już 26 mają ubiegłego roku. Według banku jest ona wygodniejsza i nowocześniejsza, bo została przygotowana na podstawie oczekiwań klientów. Aplikacja dostępna jest dla smartfonów z Androidem i iOS.
Wśród funkcji Mobile Pl@net są m.in.: autoryzacja biometryczna (za pomocą odcisku palca) – dotyczy logowania i potwierdzania operacji, podgląd stanu konta bez logowania – procentowo lub kwotowo, łatwe i szybkie przelewy, wpłaty bez logowania do odbiorców zdefiniowanych czy wprowadzenie ich miniaturowych zdjęć, a także powiadomienia PUSH przy uznaniach i obciążeniach rachunków oraz płatnościach kartą.
Podsumowanie konferencji za 2019 r.
Prezes Zarządu BNP Paribas Przemysław Gdański w taki sposób podsumował 2019 r.: W ubiegłym roku zamknęliśmy ważny rozdział budowy naszego Banku finalizując migrację klientów do jednego systemu operacyjnego. W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy z sukcesem wdrożyliśmy ekosystem aplikacji digitalowych dla klientów, przeprowadziliśmy rebranding, proces optymalizacji i transformacji sieci oddziałów. Jednocześnie zrealizowaliśmy nasze założenia finansowe. Teraz przed nami już nowy rozdział, w którym będziemy w pełni koncentrować się na rozwoju biznesu, dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań dla klientów oraz optymalizacji procesów.
0 Komentarze