Migracja do Alior Banku
Przeniesienie klientów w ramach T-Mobile Usług Bankowych do Alior Banku odbędzie się automatycznie. Klienci zyskają dostęp do obsługi w ponad 700 placówkach, do bankowości internetowej w Alior Online i mobilnej w Alior Mobile oraz do pełnej oferty usług i produktów Alior Banku. Do 28 listopada zostaną przeprowadzone wszystkie potrzebne prace informatyczne. Wcześniej klienci T-Mobile Usług Bankowych będą mogli korzystać z dotychczasowych narzędzi. Już w październiku dostaną natomiast instrukcję pierwszego logowania do Alior Online.
Zmiany obejmą 410 tys. kont osobistych. Liczba ta nie jest dostatecznie wysoka, by zapewnić Alior Bankowi awans w rankingu ROR-ów na rynku. Zajmuje on obecnie siódme miejsce, zaraz za PKO BP, mBankiem, Santanderem, Millennium i ING Bankiem Śląskim. T-Mobile Usługi Bankowe to już druga, powstała w wyniku współpracy banku z firmą telekomunikacyjną marka, która znika z rynku. Pierwszą było Orange Finanse, czyli owoc połączenia sił popularnej sieci z mBankiem. Współpraca została rozwiązana wraz z końcem 2018 r. Mówi się jednak o planach Orange, by uruchomić własny bank.
Co się zmieni dla klientów?
Od 29 listopada 2020 r. klienci T-Mobile Usług Bankowych staną się klientami Alior Banku, a więc zyskają dostęp do wszystkich jego produktów oraz kanałów dostępu. Z przestrzeni reklamowej, produktów i dokumentów zniknie logotyp T-Mobile. Warunki umów pozostaną bez zmian.
Nowości po tej dacie obejmują m.in.:
- dołączenie do zwolnienia z opłaty za prowadzenie Konta Premium i obsługę karty w Koncie Freemium transakcji dokonanych wszystkimi kartami kredytowymi klienta indywidualnego, wydanymi przez Alior Bank,
- zniesienie preferencyjnych stawek opłat, jeśli odbiorcą transakcji jest T-Mobile Polska (dotyczy to: polecenia przelewu do innego banku krajowego polecenia przelewu SEPA, dyspozycji utworzenia, modyfikacji lub odwołania zlecenia stałego składanej w placówce),
- dodanie w taryfie dla ROR-ów i kontach oszczędnościowych części opłat za obsługę gotówkową w placówkach Alior Banku,
- wycofanie usług: Auto-uzupełnienie, Automatyczne doładowanie telefonu, Autospłat,
- zakończenie promocji „Zwrot za zakupy dla klientów T-Mobile Usługi Bankowe” (jeśli do podpisania umowy doszło przed 29 listopada, to będzie ona nadal obowiązywać),
- brak możliwości założenia konta oszczędnościowego w obcej walucie,
- wycofanie z oferty lokaty negocjowanej w bankowości internetowej (wciąż będzie to możliwe w placówce lub za pomocą usługi Autodealing),
- wycofanie z oferty lokaty oszczędnościowej z dopłatami.
Przetestowaliśmy Konto Jakże Osobiste w Alior Banku >>
Co pozostanie bez zmian?
Po 29 listopada 2020 r. nie zmienią się m.in.:
- numery rachunków bankowych i kodów SWIFT,
- udzielone pełnomocnictwa,
- dyspozycje na wypadek śmierci,
- zasady gwarantowania depozytów przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny (do równowartości 100 tys. euro),
- zawarte umowy o konta osobiste, produkty i usługi bankowe,
- historia transakcji w T-Mobile Usługach Bankowych – zostanie ona przeniesiona do platformy Alior Online,
- oprocentowanie ROR-ów (zmienią się ceny niewielu usług związanych z rachunkami – szczegóły pojawią się w drogą mailową),
- ważność kart płatniczych – łącznie z PIN-ami i limitami,
- opłaty i prowizje za karty debetowe do ROR-ów i za karty kredytowe,
- dostęp do Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay i Fitbit Pay (nie trzeba ich na nowo tokenizować),
- warunki dotychczasowych kont oszczędnościowych i lokat,
- warunki dotychczasowych pożyczek, kredytów i limitów odnawialnych.
0 Komentarze