Kto teraz króluje w bankowości?

  • 23 Sty 2025 | 12:00
  • 1 min. czytania
  • Komentarze(0)
VeloBank niespodziewanie zdetronizował ING Bank Śląski i zajął pierwsze miejsce w rankingu satysfakcji klientów banków w Polsce. Wyniki najnowszego badania ARC Rynek i Opinia wskazują, że Polacy coraz bardziej cenią sobie jakość usług finansowych, a VeloBank w 2024 roku okazał się bezkonkurencyjny. Co sprawiło, że klienci tak wysoko ocenili tę instytucję? Sprawdź szczegóły i dowiedz się, które banki uplasowały się w czołówce!
Kto teraz króluje w bankowości?

Z tego artykułu dowiesz się:

VeloBank nowym liderem rankingu satysfakcji klientów banków w Polsce

Z najnowszych badań ARC Rynek i Opinia wynika, że Polacy są coraz bardziej zadowoleni z usług swoich banków. Jednak rok 2024 przyniósł zmianę na pozycji lidera – VeloBank przejął palmę pierwszeństwa, detronizując ING Bank Śląski, który przez lata królował w zestawieniach.

VeloBank na szczycie rankingu

Według badania, które objęło dziesięć największych banków detalicznych w Polsce, VeloBank zdobył aż 79 punktów, co stanowi wzrost aż o 7 punktów w porównaniu z poprzednim rokiem. To imponujący wynik, który zapewnił instytucji pierwsze miejsce w rankingu. Klienci szczególnie docenili korzystne prowizje, niskie opłaty oraz wysoki standard obsługi w oddziałach.

Gdzie dostaniesz najtańszy kredyt gotówkowy? Oto lista banków
Zobacz więcej

Jak wyglądała czołówka?

Na drugim miejscu uplasował się ING Bank Śląski z wynikiem 78 punktów. Ex aequo trzecie miejsce zajęły PKO BP, Millennium i Credit Agricole BP, które zdobyły po 76 punktów. Kolejne pozycje przypadły mBankowi i BNP Paribas (po 75 punktów) oraz Santander BP i Alior Bankowi (po 74 punkty). Ranking zamknął Bank Pekao z wynikiem 69 punktów.

Eksperci chwalą poprawę jakości

Eksperci ARC Rynek i Opinia zauważyli, że niemal wszystkie banki z czołówki poprawiły swoje notowania w stosunku do ubiegłego roku. ING, choć spadł na drugą pozycję, nadal jest wysoko oceniany za oferowane produkty, podobnie jak PKO BP i Millennium.

Przekonaj się gdzie warto założyć darmowe konto bankowe >>

Co przyciągnęło klientów do VeloBanku?

Kluczem do sukcesu VeloBanku okazały się korzystne warunki finansowe oraz wyjątkowa jakość obsługi. W obliczu rosnącej konkurencji na rynku, bank ten postawił na transparentność i bliskość wobec swoich klientów.

Data publikacji:
23 Sty 2025

0 Komentarze

Wpisz komentarz (od 5 do 5000 znaków)

Dziękujemy!

Twój komentarz został dodany. Po akceptacji, zostanie wyświetlony na stronie.

Podobne artykuły