VeloBank nowym liderem rankingu satysfakcji klientów banków w Polsce
Z najnowszych badań ARC Rynek i Opinia wynika, że Polacy są coraz bardziej zadowoleni z usług swoich banków. Jednak rok 2024 przyniósł zmianę na pozycji lidera – VeloBank przejął palmę pierwszeństwa, detronizując ING Bank Śląski, który przez lata królował w zestawieniach.
VeloBank na szczycie rankingu
Według badania, które objęło dziesięć największych banków detalicznych w Polsce, VeloBank zdobył aż 79 punktów, co stanowi wzrost aż o 7 punktów w porównaniu z poprzednim rokiem. To imponujący wynik, który zapewnił instytucji pierwsze miejsce w rankingu. Klienci szczególnie docenili korzystne prowizje, niskie opłaty oraz wysoki standard obsługi w oddziałach.

Jak wyglądała czołówka?
Na drugim miejscu uplasował się ING Bank Śląski z wynikiem 78 punktów. Ex aequo trzecie miejsce zajęły PKO BP, Millennium i Credit Agricole BP, które zdobyły po 76 punktów. Kolejne pozycje przypadły mBankowi i BNP Paribas (po 75 punktów) oraz Santander BP i Alior Bankowi (po 74 punkty). Ranking zamknął Bank Pekao z wynikiem 69 punktów.
Eksperci chwalą poprawę jakości
Eksperci ARC Rynek i Opinia zauważyli, że niemal wszystkie banki z czołówki poprawiły swoje notowania w stosunku do ubiegłego roku. ING, choć spadł na drugą pozycję, nadal jest wysoko oceniany za oferowane produkty, podobnie jak PKO BP i Millennium.
Przekonaj się gdzie warto założyć darmowe konto bankowe >>
Co przyciągnęło klientów do VeloBanku?
Kluczem do sukcesu VeloBanku okazały się korzystne warunki finansowe oraz wyjątkowa jakość obsługi. W obliczu rosnącej konkurencji na rynku, bank ten postawił na transparentność i bliskość wobec swoich klientów.
0 Komentarze