Marka EnveloBanku zniknie. Klienci zostaną przeniesieni do wspólnego systemu w Banku Pocztowym

  • 23 Lut 2021 | 00:00
  • 1 min. czytania
  • Komentarze(0)
Jak poinformował Bank Pocztowy, procesy migracyjne rozpoczną się w połowie marca obecnego roku, a cała operacja zakończy się w sierpniu. Klienci zostaną przeniesieni do wspólnego systemu i zyskają nowe funkcje. Projekt promować ma ambasador Banku Pocztowego, Adam Małysz.
Marka EnveloBanku zniknie. Klienci zostaną przeniesieni do wspólnego systemu w Banku Pocztowym

Z tego artykułu dowiesz się:

Połączenie Banku Pocztowego i EnveloBanku

Celem operacji jest przeniesienie klientów do bardziej zaawansowanej bankowości cyfrowej:  internetowej – Pocztowy24 (w miejsce obecnego EnveloBanku) i mobilnej – Pocztowy. Dzięki połączeniu każdy użytkownik otrzyma dostęp do przelewów BLIK, kredytu telefonicznego, możliwości otwierania rachunku osobistego przez wideoweryfikację, funkcji Autopay (opłaty za przejazd autostradą) czy usług pocztowych.

Zdaniem Jakuba Słupińskiego, prezesa zarządu Banku Pocztowego, system pozwoli na szybkie dojście do oferty produktów i najnowszych usług, które korzystają z rozwijanej technologii. Pocztowy24 da przestrzeń do wprowadzenia większej automatyzacji i wdrożenia zaawansowanych rozwiązań cyfrowych. Taka strategia jest szczególnie ważna w czasie pandemii, kiedy konsumenci przyzwyczaili się do zdalnych usług. Istotna jest łatwość i szybkość wykonywania operacji w ramach rachunku czy posiadanych produktów. Jednocześnie działać będą placówki oraz infolinia.

Przeczytaj: BLIK w Banku Pocztowym – klienci mogą już korzystać z kodów w aplikacji EnveloBank >>

Czego powinni spodziewać się klienci?

W połowie marca dojdzie do migracji bankowości EnveloBanku do Banku Pocztowego. Klienci detaliczni zostaną przeniesieni do wspólnego systemu internetowego Pocztowy24 na stronie www.pocztowy.pl. Posiadane do tej pory produkty będą od tej pory występować pod nazwą Banku Pocztowego. Marka EnveloBanku przestanie istnieć po czterech latach funkcjonowania w sieci. 

Według Marcina Ledworowskiego, członka zarządu Banku Pocztowego, połączenie będzie oznaczać większy porządek w usługach, ale przede wszystkim otwarcie na nowe technologie oraz wyrównanie dostępu do cyfrowych rozwiązań. Jest to kolejny krok do szybszej digitalizacji, zgodnie z obecną strategią.

Klienci EnveloBanku otrzymają dostęp do pełnej oferty produktowej Banku Pocztowego wraz z jego kontami osobistymi (Konto w Porządku w trzech wariantach dla różnych grup wiekowych), rachunkami oszczędnościowymi, kredytami, lokatami, kartami płatniczymi, ubezpieczeniami, pieniężnymi przekazami zagranicznymi czy funduszami inwestycyjnymi.

Data publikacji:
23 Lut 2021

0 Komentarze

Wpisz komentarz (od 5 do 5000 znaków)

Dziękujemy!

Twój komentarz został dodany. Po akceptacji, zostanie wyświetlony na stronie.

Podobne artykuły