Nowe udogodnienia dla klientów w aplikacji Santander mobile

  • 13 Sie 2020 | 00:00
  • 2 min. czytania
  • Komentarze(0)
Użytkownicy aplikacji mobilnej Santander BP mogą teraz łatwiej zmienić hasło do bankowości mobilnej i internetowej oraz przeprowadzić czat na żywo z doradą online, opuścić rozmowę i powrócić do niej w dowolnym momencie bez powtarzania procedury łączenia. Zmiany zawarte są w wersji 6.4.0.
Nowe udogodnienia dla klientów w aplikacji Santander mobile

Z tego artykułu dowiesz się:

Więcej

Zmiana hasła dostępowego do konta

Wraz z nowymi możliwościami, jakie daje sieć, pojawiają się nowe zagrożenia. Zachowanie bezpieczeństwa danych jest bardzo ważne dla 88 proc. badanych według ZBP, który sprawdził to w tegorocznym „Cyberbezpiecznym Portfelu”. Jednakże aż 38 proc. pytanych nie przeprowadziła zmiany hasła w ostatnim roku. Zrobiła to natomiast niecała połowa. Aktualizowanie haseł ma duże znaczenie, bo wycieki z baz danych popularnych portali internetowych zdarzają się  regularnie, a doświadczenie pokazuje, że dużo osób korzysta z jednego ciągu znaków dla większości usług.

Santander ułatwił klientom tę operację. Aby zmienić hasło w bankowości internetowej na koncie osobistym, należy wybrać opcję „Zmiana hasła” w sekcji „Ustawień” w aplikacji mobilnej. Wystarczy PIN do Santander mobile.

Wygodniejszy czat z doradcą

Klientom z różnych względów często zdarza się przerywać rozmowę z konsultantem w aplikacji. Teraz powrót jest łatwiejszy, bo wszystko jest zapisywane w systemie i nie trzeba zaczynać procesu od nowa. Użytkownicy mają dostęp do historii rozmów z doradcą, dzięki czemu komunikacja jest łatwiejsza. Są tam wszystkie załączniki i linki wysłane przez pracownika banku. Niezalogowani będą mogli pobrać treść z systemu i zapisać na dysku.

Pamiętaj o bezpieczeństwie

Bank przypomina, by nie instalować oprogramowania z linków w SMS-ach, komunikatorach czy mailach, a także zwracać uwagę na żądania przyznania uprawnień od aplikacji, szczególnie jeśli te pochodzą z nieznanych źródeł. Mogą pojawić się fałszywe aplikacje, które zostały stworzone, by wyłudzać informacje o kontach bankowych. Mają one zbliżone do oryginały ikony, zdjęcia poglądowe i opisy. Warto więc sprawdzić liczbę pobrań (Santander ma 1 mln w Google Play) i opinii (125 tys. opinii dla aplikacji Santander BP).

Porównaliśmy konto osobiste Jakie Chcę w Santander Bank Polska i e-konto w mBanku - sprawdź naszą opinię! >> 

Możliwości aplikacji Santander mobile

Aplikacja jest dostępna w języku polskim i angielskim. Umożliwia m.in. operacje takie jak:

  • sprawdzanie salda, historii transakcji, stanu kart i oszczędności;
  • dokonywanie przelewów pomiędzy własnymi rachunkami – również w walutach obcych;
  • dokonywanie przelewów na dowolny rachunek w PLN, także za pomocą kodów QR;
  • dostęp do usług Express Elixir i BlueCash;
  • wypłata z bankomatu bez karty;
  • płatności w sklepach stacjonarnych lub internetowych BLIK-iem;
  • dokonywanie płatności zbliżeniowych telefonem;
  • dokonywanie płatności na nr telefonu;
  • możliwość doładowania telefonu;
  • dostęp do wsparcia doradcy bankowego;
  • możliwość aplikowania o niektóre produkty kredytowe (kredyt gotówkowy, limit w koncie, podwyższenie limitu w koncie);
  • kupno i sprzedaż walut;
  • otwieranie lokat;
  • regulowanie zobowiązań związanych z kartą kredytową;
  • korzystanie z usługi „Mobilne zakupy”,
  • wykup ubezpieczenia podróżnego;
  • znajdowanie oddziałów, bankomatów czy partnerów w lokalizacji;
  • zarządzanie kartami (aktywowanie, blokowanie, odblokowywanie, zmiana PIN-u i inne).

Kredyty gotówkowe w Santander BP >> 

Data publikacji:
13 Sie 2020

0 Komentarze

Wpisz komentarz (od 5 do 5000 znaków)

Dziękujemy!

Twój komentarz został dodany. Po akceptacji, zostanie wyświetlony na stronie.

Podobne artykuły