W bankowości elektronicznej Banku Pocztowego zamówisz teraz hasło do Telekonta

  • 16 Gru 2020 | 00:00
  • 2 min. czytania
  • Komentarze(0)
Bank Pocztowy, chcąc odciążyć konsultantów pomagających w obsłudze rachunku, wprowadził opcję zamówienia hasła do Telekonta poprzez bankowość elektroniczną. Dzięki technologii IVR klient wykona szereg operacji związanych ze swoim kontem bez konieczności angażowania pracownika.
W bankowości elektronicznej Banku Pocztowego zamówisz teraz hasło do Telekonta

Z tego artykułu dowiesz się:

Z tego artykułu dowiesz się:

  • czym jest Telekonto,
  • jakie operacje można wykonać za pomocą Telekonta,
  • jak zamówić hasło do Telekonta w bankowości elektronicznej.

Czym jest Telekonto?

Telekonto to obsługa konta osobistego przez telefon lub przez Skype'a. Operacje mogą być wykonywane automatycznie dzięki systemowi IVR bądź z pomocą konsultanta. Dzięki usłudze klient przez całą dobę przez siedem dni w tygodniu sprawdzi stan konta i historię operacji, zleci przelew do zaufanego odbiorcy, sprawdzi aktywne lokaty oraz zmieni lub odblokuje hasło do bankowości internetowej.

W godzinach pracy infolinii wraz z konsultantem da się dodatkowo zrealizować dowolny przelew, założyć lokatę, zmienić limity płatności, doładować telefon, uzyskać informację o zadłużeniu z tytułu kredytu, aktywować lub zastrzec kartę czy otrzymać informację o produktach w ofercie banku. Wcześniej jednak pracownik zapyta o hasło. Taka funkcjonalność przydaje się osobom, które wolą obsługę telefoniczną od elektronicznej lub które z różnych przyczyn nie mają możliwości skorzystania z kanału internetowego czy mobilnego.

Jak zamówić hasło do Telekonta?

Hasło do Telekonta można zamówić na dwa sposoby. Nowością jest wprowadzenie takiej opcji w ustawieniach w serwisie Pocztowy24. Po zarejestrowaniu wniosku hasło zostanie przesłane przez SMS-a lub wysłane na adres korespondencyjny w zabezpieczonej kopercie – zgodnie z preferencją klienta. Hasło jest jednorazowe, a bank będzie wymagał jego zmiany. Wystarczy, że przy pierwszym logowaniu do Telekonta wprowadzi się swój NIK i trzy cyfry hasła, a następnie poda nową kombinację. Trzeba wpisać ją dwukrotnie. Operacja musi być autoryzowana przez kod otrzymany w SMS-ie. Nowe hasło posłuży do kontaktu z infolinią. Drugim sposobem jest połączenie z numerem 801 100 500 lub (52) 34 99 499 i postępowanie zgodnie z instrukcją.

Sprawdź, jaki to bank po numerze konta!

Warto też wiedzieć, że poszczególne czynności będą związane z koniecznością dodatkowej autoryzacji kodem z SMS-a. Jest to wymagane przy:

  • zmianie hasła do Telekonta,
  • zmianie lub odblokowywaniu hasła do bankowości internetowej,
  • wysłaniu nowego hasła do bankowości internetowej przez SMS-a,
  • uzyskiwaniu dostępu do informacji (np. numeru rachunku bankowego czy salda),
  • zlecaniu przelewu krajowego (nie dotyczy odbiorców zaufanych).

Data publikacji:
16 Gru 2020

0 Komentarze

Wpisz komentarz (od 5 do 5000 znaków)

Dziękujemy!

Twój komentarz został dodany. Po akceptacji, zostanie wyświetlony na stronie.

Podobne artykuły