Pomoc przez całą dobę
Aby zadać pytanie Asi, należy wejść na stronę Credit Agricole i odszukać zakładkę „Kontakt”, gdzie znajduje się kilka opcji: „Telefon”, „Czat”, „Wizyta w placówce” i „Wiadomość e-mail”. Automatyczny doradca jest obecnie dostępny w ramach czatu. Po wyborze tej formy kontaktu pojawi się polecenie „Rozpocznij czat”. Przed rozmową użytkownik będzie musiał podać swoje dane: imię, nazwisko i numeru telefonu (opcjonalnie). Informacje te mogą okazać się potrzebne w sytuacji, gdy problem okaże się bardziej skomplikowany i sprawę przejmie pracownik. Ten osiągalny będzie od poniedziałku do piątku w godz. 8-20.
Asia jest dostępna przez wszystkie dni, 24h na dobę – także na stronie logowania. W przeciwieństwie do tradycyjnych form kontaktu nie trzeba długo czekać na odpowiedź. Automatyczny doradca pomoże w kwestiach związanych z bankowością elektroniczną, rozliczeniami, restrukturyzacją kredytu gotówkowego, czy użytkowaniem kart. Bot uczy się na podstawie „rozmowy” z klientem – na razie zna odpowiedzi na najbardziej popularne pytania, a z czasem będzie potrafił pomagać skuteczniej. Trzeba jednak uważać na słownictwo – jeśli Asia oceni je jako wulgarne, to szybko się pożegna. Podobny skutek będzie miało podejmowanie rozmów na tematy niezwiązane z bankowością.
Jak działa czatbox w Credit Agricole?
Czatbox korzysta z technologii Google Dialog Flow, która rozpoznaje słowa i zdania. Co ciekawe, rozumie wiadomości użytkownika, nawet jeśli zawierają one błędy, literówki czy mowę potoczną. Sztucznej inteligencji nie sprawia problemu odmiana wyrazów ani synonimy. Wypowiedzi Asi są naturalne, dzięki czemu kontakt jest bardziej płynny.
Warto pamiętać, że Asia nie ma dostępu do systemów transakcyjnych banku, a więc nie może rozwiązać problemów, które wymagałyby znajomości szczegółowych danych na koncie. Zajmuje się natomiast pomocą w odblokowaniu dostępu do bankowości internetowej i mobilnej, obsługą kredytów i ich rozliczeniem, a także kartami kredytowymi i debetowymi. Jeśli klient będzie potrzebował większego wsparcia, to może kontynuować rozmowę w formie live-chatu z pracownikiem.
Na początku przyszłego roku pojawi się także telebot Asia, który rozwiąże najczęściej pojawiające się problemy – tym razem kontakt będzie polegał na rozmowie przez telefon na infolinii. Uruchomienie takiego narzędzia jest spowodowane szybkim zwiększeniem liczby kontaktów z klientami w tej formie. W przeszłości Credit Agricole umożliwiał także rozmowę z czatboxem KrEdytką, który wspierał sprzedaż kredytów gotówkowych przez aplikację Facebook Messenger.
0 Komentarze