Santander Consumer Bank – kontakt z bankiem
Jak się skontaktować z bankiem Santander Consumer Bank? Osoby, które preferują rozmowę telefoniczną, mogą połączyć się z infolinią pod numerem 195 00. Dla klientów z zagranicy dostępny jest dodatkowy numer telefonu, tj. +48 713 589 909.
W jakich godzinach czynna jest infolinia Santander Consumer Bank? Infolinia dostępna jest całodobowo. Skontaktować można się również poprzez rozmowę wideo w godzinach 9.00-18.00.
Co istotne, bank stworzył także dodatkową infolinię, która służyć ma wyłącznie zastrzeganiu kart. Wystarczy zadzwonić pod jeden z dwóch numerów podanych na stronie banku: 71 358 22 20 lub 828 828 828. Doradcy infolinii są dostępni w dni robocze w godzinach 8:00-19:00. Poza tymi godzinami oraz w weekendy i święta kartę możesz zablokować przez infolinię w automatycznym systemie głosowym. W celu potwierdzenia blokady doradca skontaktuje się z Tobą kolejnego dnia roboczego.
Kontakt z Santander Consumer Bank możesz też nawiązać listownie. Wiadomość wyślesz na poniższy adres:
Adres korespondencyjny
Santander Consumer Bank S.A. ul. Legnicka 48 B 54-202 Wrocław NiP: 527-20-46-102Bank Santander posiada w Polsce aż 320 oddziałów! W każdym z nich w dniu robocze, konsultanci są do Twojej dyspozycji, zazwyczaj od 8:30 do godziny 16:30.
Najważniejsze informacje o banku Santander Consumer Bank |
||||
Santander Consumer Bank infolinia:
|
Santander Consumer Bank bankowość internetowa: Serwis internetowy https://online.santanderconsumer.pl/Authentication/ Logowanie online do Santander Consumer Bank odbywa się poprzez wpisanie nazwy użytkownika i hasła. |
Santander Consumer Bank aplikacja: aplikacja mobilna |
Santander Consumer Bank oddziały: pełną listę oddziałów banku Santander Consumer Bank znaleźć można na stronie internetowej: |
Santander Consumer Bank – sesje przelewów
Sesje przelewów w banku to określone przedziały czasowe, w których bank przetwarza zlecenia i transakcje przelewów pieniężnych. Sesje te mają na celu zorganizowanie efektywnego przetwarzania transakcji oraz umożliwienie szybkiego przekazywania środków pomiędzy różnymi kontami bankowymi.
W jakich godzinach odbywają się sesje przelewów w Santander Consumer Bank? Informacje te znajdziesz w tabeli poniżej. Zwróć uwagę, że każdego dnia odbywają się 3 sesje przelewów, zarówno przychodzących, jak i wychodzących.
Sesje przychodzące Santander Consumer Bank |
Sesje wychodzące Santander Consumer Bank |
1 sesja Elixir –11:30 2 sesja Elixir – 15:00 3 sesja Elixir – 17:30 |
1 sesja Elixir – 8:45 2 sesja Elixir – 12:00 3 sesja Elixir – 14:30 |
Ile trwa zaksięgowanie przelewu Santander Consumer Bank? To zależy, o której godzinie dany przelew został nadany. Jeśli transfer środków odbył się rano, do godziny 11:00, to najpewniej środki zostaną zaksięgowane na Twoim koncie wraz z pierwszą sesją Elixir, czyli o godzinie 11:30.
Księgowania w sobotę w Santander CB nie odbywają się. Sesje Elixir mają miejsce wyłącznie w dni robocze. Co więcej, nie ma możliwości nadania przelewu w weekend, ponieważ Santander Consumer Bank nie umożliwia dokonywania przelewów natychmiastowych w systemie Express Elixir.
Santander Consumer Bank – numer rachunku IBAN Santander CB
Numer rachunku IBAN (International Bank Account Number) jest potrzebny w wielu sytuacjach związanych z transakcjami finansowymi, zwłaszcza jeśli chodzi o transakcje międzynarodowe. W praktyce oznacza to, że jeśli planujesz dokonać przelewu pieniędzy do innego kraju, bank odbiorcy będzie potrzebował numeru rachunku IBAN, aby dokładnie zidentyfikować właściwe konto docelowe.
Jak sprawdzić IBAN w Santander Consumer Bank? W przypadku Polski IBAN składa się z kodu kraju – PL i 26 cyfr, pisze się go w formie ciągłej, tzn. bez spacji i myślników, np. PLXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX. Podanie numeru niezgodnego z obowiązującym formatem może opóźnić wykonanie płatności lub spowodować jej zwrot do zleceniodawcy.
Poprawność numeru IBAN możesz sprawdzić w kalkulatorze numerów IBANU.
Santander Consumer Bank – bankowość internetowa
Jak założyć bankowość elektroniczną Santander CB? Aby zalogować się po raz pierwszy do serwisu internetowego, potrzebny jest numer klienta, określany w banku Santander CB jako ICN oraz telefon komórkowy, na który przyjdzie Twój kod weryfikacyjny. ICN znajdziesz w treści swojej umowy lub w tytule zwrotnego przelewu weryfikacyjnego. Jeśli nie możesz go znaleźć, zadzwoń na infolinię. Po odpowiedzi na parę pytań weryfikujących Twoją tożsamość, konsultant banku poda ci Twój numer ICN.
Jak zalogować się na Santander CB?
- Wejdź na stronę logowania: https://online.santanderconsumer.pl/Authentication/
- Wpisz login i hasło. Login to Twój numer ICN, hasłem jest jednorazowe hasło SMS, które jest wysyłane na Twój numer telefonu komórkowego. SMS powinien przyjść chwilę po wpisaniu poprawnego numeru ICN.
- Nadaj własne hasło do bankowości internetowej. Hasło musi mieć 8 znaków, powinny się w nim znajdować zarówno duże jak i małe litery oraz znaki specjalne.
- Wpisz dodatkowe hasło uwierzytelniające, które otrzymasz od banku w wiadomości SMS.
Santander Consumer Bank udostępnia swoim klientom również aplikację mobilną. Dzięki niej możesz m.in.:
- mieć stały podgląd swoich produktów,
- bezpiecznie logować się kodem PIN, odciskiem palca, a nawet skanem twarzy,
- skontaktować się z bankiem i wysłać wiadomości w każdej sprawie,
- zastrzec lub zablokować kartę,
- złożyć wniosek o pożyczkę,
- i wiele więcej.
Aplikacja mobilna dedykowana jest Klientom, którzy mają lub mieli umowę zawartą w Santander Consumer Banku.
Jak aktywować aplikację na swoim urządzeniu? Podczas aktywacji aplikacji należy uzupełnić dane podane do banku, takie jak: numer telefonu, numer PESEL, serię i numer dowodu osobistego oraz adres e-mail, jeśli nie podałeś go wcześniej podczas uzupełnienia wniosku/zawierania umowy.
Logowanie możliwe jest PINem do aplikacji lub dodatkowo, jeśli urządzenie na to pozwala danymi biometrycznymi odciskiem palca (Android) lub Face ID/Touch ID (iOS). Co istotne, w czasie logowania, co 90 dni wymagana będzie dodatkowa weryfikacja użytkownika polegająca na wpisaniu kodu otrzymanego SMSem.
Konto oszczędnościowe w Santander Consumer Banku
Konto bankowe indywidualne ani firmowe nie jest dostępne w Santander Consumer Bank. W ofercie tego banku znaleźć można za to rachunek oszczędnościowy. Rachunek oszczędnościowy to jedna z ciekawszych propozycji w Santander Consumer Banku. Jego oprocentowanie na chwilę obecną wynosi w skali roku nawet 4,70% do 50 000 zł. Co istotne, gdy saldo na rachunku przekroczy 50 000 zł, środki będą oprocentowane stawką 4,50%, natomiast powyżej 200 000 zł 4,30%.
Oprocentowanie |
Limit środków |
Rodzaj oprocentowania |
Prowadzenie rachunku |
4,70% w skali roku |
do 50 tys. zł |
Oprocentowanie standardowe zmienne w skali roku |
0 zł |
4,50% w skali roku |
od 50 000,01 zł do 200 tys. zł |
Oprocentowanie standardowe zmienne w skali roku |
0 zł |
4,30% w skali roku |
powyżej 200 tys. zł |
Oprocentowanie standardowe zmienne w skali roku |
0 zł |
Santander Consumer Bank – lokaty
Oferta tego banku to nie tylko konta osobiste i oszczędnościowe. Znane są również lokaty Santander Consumer. Na uwagę zasługuje zwłaszcza lokata online. Jakie korzyści przynosi?
- atrakcyjne oprocentowanie 4,70% na 4 miesiące
- duży wybór okresów lokacyjnych: od 1 do 36 miesięcy
- kapitalizacja odsetek na koniec okresu lokaty
- automatyczne przedłużenie lokaty na kolejny ten sam okres
- minimalna kwota: 1 000 zł, maksymalna kwota: 400 000 zł
Wysokość oprocentowania nominalnego w skali roku jest zależna od kwoty lokaty. Dla przykładu, w przypadku lokaty na 1 msc. wyniesie 2.00%, a przy okresie trwania lokaty na poziomie 36 miesięcy - 3,50%.
Oprocentowanie |
Limit środków |
Okres lokaty |
Minimalna kwota |
do 4,70% w skali roku |
400 000 |
od 1 do 36 miesięcy |
1000 zł |
Jak założyć lokatę w Santander Consumer Bank? Lokatę Online zakładasz przez Internet, wypełniając wniosek dostępny na stronie Banku. W końcowym etapie wniosku zostaną wygenerowane dokumenty, którymi powinieneś się zapoznać. Pieniądze wpłacisz na rachunek bankowy przesłany do Ciebie po złożeniu wniosku.
Kredyt gotówkowy w Santander Consumer Banku
Kredyt w Santander Consumer Bank to zdecydowanie najpopularniejszy produkt. Bank ten nazywany bywa nawet „bankiem od kredytów”. Co przygotował pod tym względem? Kredyt gotówkowy w Santander Consumer Banku to szybkie pieniądze bez zbędnych formalności. Dostępna jest też niższa prowizja za udzielenie kredytu z ubezpieczeniem na życie.
Pieniądze na koncie można otrzymać nawet po 1 minucie od złożenia wniosku. Dostępne są aż 3 oferty kredytów gotówkowych w Santander Consumer Banku. Będzie to kredyt online, kredyt gotówkowy – Równoratka i Mistrzowski Kredyt Gotówkowy. Co różni te oferty?
Kredyt online w Santander Consumer to możliwość pożyczki do 100 000 zł na okres od 10 do 60 rat. Wcześniejsza spłata kredytu jest darmowa. Z kolei Mistrzowski Kredyt Gotówkowy to nawet 150 tys. zł na dowolny cel!
Kredyt |
Maks. kwota pożyczki |
Okres spłaty |
RRSO |
Wcześniejsza spłata |
Kredyt Online |
100 000 zł |
do 84 rat |
10,46% |
TAK |
Mistrzowski Kredyt Gotówkowy |
150 000 zł |
10 lat |
10,46% |
TAK |
Kredyt gotówkowy bez zaświadczeń w Santander Consumer Banku jest możliwy do uzyskania, a cały proces wnioskowania może odbyć się online. W tym wypadku mowa przede wszystkim o ofercie kredytu online.
Kredyt samochodowy w Santander Consumer Banku
Kredyt na nowy samochód w Santander Consumer Bank to przede wszystkim:
- dogodny okres kredytowania od 6 do 96 miesięcy
- kredyt na pojazd osobowy i dostawczy
- możliwość wyboru spłaty rat w formie:
- raty miesięcznej (równej lub malejącej)
- raty balonowej (np. płatnej raz w roku)
- raty miesięcznej z ostatnią ratą balonową - akceptacja różnych źródeł dochodu, również z zagranicy.
RRSO tej oferty wynosi 15,46%.
To jednak nie jedyny sposób na zakup auta. W Santander Consumer Banku dostępny jest również kredyt na samochód używany, który zapewnia stałą ratę przez cały okres spłaty. To więc propozycja, którą warto rozważyć. Bank przyznaje finansowanie nawet do 120% wartości rynkowej auta.
Co jednak istotne, przedmiotem kredytu może być pojazd z salonu, komisu oraz od osoby fizycznej również auto z zagranicy. Warto pamiętać, że finansowany jest zakup auta w wieku do 12 lat, przy czym nie starszego niż 16 lat w momencie spłaty ostatniej raty.
Kredyt |
Maks. kwota pożyczki |
Okres spłaty |
RRSO |
Wcześniejsza spłata |
Kredyt na nowy samochód |
500 000 |
do 96 miesięcy |
15,46% |
TAK |
Kredyt na samochód używany |
500 000 |
do 96 miesięcy |
15,46% |
TAK |
Kredyt na motocykl |
- |
do 72 miesięcy |
15,14% |
TAK |
W Santander Consumer Bank dostępny jest również kredyt na motocykl. To jedynie ogólna nazwa, ponieważ zaciągnąć go można na zakup motocykla, motoroweru, skutera czy quada. Atrakcyjny jest okres kredytowania, który wynosi aż do 72 miesięcy dla motocykli i quadów oraz do 36 miesięcy dla motorowerów i skuterów.
Bank finansuje zakup motocykla/quada, który w momencie spłaty ostatniej raty będzie miał nie więcej niż 7 lat oraz nowego skutera lub motoroweru. Przedmiotem kredytu może być pojazd z salonu, komisu oraz od osoby fizycznej.
Jakie są wymagane dokumenty do uzyskania kredytu samochodowego w Santander Consumer Bank? Będzie to przede wszystkim:
- dokument potwierdzający tożsamość,
- dokument potwierdzający źródło i wysokość osiąganych dochodów (o wymogu dostarczenia tego dokumentu poinformuje Cię Doradca po złożeniu wniosku na kredyt),
- dokumenty dotyczące kupowanego pojazdu.
Santander Consumer Bank – pozostałe produkty i usługi
Jeden z popularniejszych produktów finansowych w Santander Consumer Bank to karty kredytowe. Dostępna jest m.in. Visa TurboKARTA, która zapewnia m.in.:
- 5% zwrotu w samodzielnych myjniach samochodowych,
- 3% zwrotu w restauracjach, a także pubach, kawiarniach oraz fast foodach,
- 1% zwrotu za paliwo i inne zakupy na stacjach paliw,
- kredyt bez odsetek nawet do 54 dni,
- bezpieczne podróże z bezpłatnym pakietem car assistance.
Opłata za prowadzenie karty wynosi 0 zł a RRSO tej oferty to 21,47%
Alternatywę dla niej stanowi Karta Visa Comfort. Co można otrzymać w ramach tej oferty? Będzie to:
- stały dostęp do pieniędzy,
- szybkie i wygodne płatności zbliżeniowe,
- możliwość spłaty w ratach,
- możliwość wypłaty pieniędzy z bankomatu,
- możliwość otrzymania dodatkowych kart dla bliskich.
RRSO tej oferty wynosi 28,77%. Ponadto dostępne są również inne karty kredytowe. Łącznie do wyboru jest aż 7 propozycji.
Santander Consumer Bank to jednocześnie szeroka oferta ubezpieczeń. Dostępne jest m.in. ubezpieczenie na życie i zdrowie, ubezpieczenia na podróż, jak również na majątek i samochód.
Dostępne jest też szeroki wybór subfunduszy o zróżnicowanych politykach inwestycyjnych, dostępnych w ramach dwóch funduszy parasolowych. To aż 23 subfundusze o różnym poziomie możliwych zysków, ryzyka i minimalnym sugerowanym czasie inwestycji.
Santander Consumer Bank – najważniejsze informacje
Santander Consumer Bank obecny jest w Polsce od 2001 roku. Jego placówki można znaleźć w większości, polskich miastach, w tym m.in. w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku czy Białymstoku. Łącznie jest ich aż 321 w całym kraju. Nie należy jednak go mylić z Santander Bank Polska, gdyż są to dwa, niezależnie działające banki.
Santander Consumer od dawna stawia na nowoczesne rozwiązania. Nie dziwi więc, że mocno rozwijana jest bankowość internetowa Santander, jak również bankowe aplikacje.
Kontakt z bankiem nawiązać można nie tylko online, ale i telefonicznie. Dla klientów Santander Consumer dostępna jest całodobowa infolinia pod numerem 1 9999 w Polsce i +48 713 589 909 z zagranicy. Skontaktować można się również poprzez rozmowę wideo w godzinach 9.00-18.00.
Główna siedziba banku mieści się pod adresem: Ul. Legnicka 48B, 54-202 Wrocław
Sprawdź też: Czym różni się Santander Consumer Bank od Santander Bank Polska?
Santander Consumer Bank – opinie
Jakie są opinie o Santander Consumer Bank? Z pewnością najbardziej znany jest on z udzielania kredytów, zwłaszcza gotówkowych, gdyż ma atrakcyjną ofertę pod tym względem. Santander Consumer Bank stawia na nowoczesne, internetowe rozwiązania i oferuje kompleksowe usługi, co widać m.in. po propozycji kantoru walutowego.
Pozostałe banki:
0 Komentarze